Tidlig men veldig spennende :)

H.A.P.P.Y

Blir kjent med forumet
Hei:)

Lurer på om andre begynner å se den gravidemagen? Her har jeg hatt den både dag og kveld godt over en uke :)

Kjenne dere noen tegn/liv fra babyen?
Sist svangerskap kjente jeg det i uke 16/17. Var 13 uker på søndag å da kunne jeg først kjenne noen bobler, når boblene tok slutt gikk det over i svake dunk ;) mannen kunne kjenne det samme for meg, etter jeg hadde kjent det to ganger :) så hele 3 ganger var jeg sikker på tegn fra den lille :)

tror dere det var tegn fra den lille ? ;)

Jeg våknet opp med kul i dag! Veldig moro!!:)) Er 12+2 i dag. Som regel om morgenen når jeg våkner, så har den vært ganske flat, men plutselig i dag hadde det blitt en kul! Til og med barn i bhg spurte meg om jeg hadde baby i magen, hehe!:P

Her er det iallefall komt mage. Men forventet det siden sist svangerskap vokste jeg fort og dette er jo 3 så var forventet. Bevegelse usikker har følt det litt de siste dagene men føler det er litt tidlig.

Her har det også kommet en liten kul. Og tror jeg kjenner minibabyen også, føles sånn ihvertfall. Kjente det når jeg var litt over 16 uker sist. :)

Men skal vel ikke si noe sikkert, ettersom jeg har kjent det "sparke" i magen siden lillegutt kom ut 

Back
Topp