Tidlig, men mage?

Wb82 venter i spenning

Blir kjent med forumet
Hei
Jeg er kun i uke 5+6, men føler jeg ser ut som uke 13! Nå var det ikke slik at jeg akkurat hadde flat mage fra før... Har også to barn fra før så blir kanskje fortere større?
Sjansene for å få 1-3 er tilstede, men alle sier det er for tidlig å sjekke.
Andre som har fått tidlig mage?
Symptomer har jeg også.
Og kan overhodet ikke bevege meg raskt.

Jrg har fått litt mage, men tror det kommer av luft, at man slapper av mer i magen når man vet at man er gravid også kan det jo hende at livmora vokser litt fortere om man har fått barn før.

Ja, jeg har også fått mage. Det skyldes nok at jeg er litt oppblåst ettersom livmoren foreløpig ikke er så stor:)

Oppblåst her også. :D sist så en kollega på meg at jeg var gravid før jeg visste det. Testet sent for tenkte ikke over at tr ble borte :)

Jeg føler meg oppblåst og magen står mer ut enn vanlig.
Men jeg er ganske overvektig, så er nok ingen som tør å spørre :D :D

Jrg har fått litt mage, men tror det kommer av luft, at man slapper av mer i magen når man vet at man er gravid også kan det jo hende at livmora vokser litt fortere om man har fått barn før.

Det kan det jo være :) er litt slapp. Prøver å ikke stresse lenger, da spiren sitter. Håper den holder seg nærme termin i hvertfall

Er også oppblåst om dagen, tror ikke det er vanlig at magen vises nå allerede. Livmora ligger jo ennå bak skambenet og lurer :)

Tydelig oppblåst her også...! Men er overvektig og blei dessuten mamma for 7 mnd. siden, så satser på at ingen legger merke til det før jeg er klar for å dele det med verden. :-)

Ser ut som det er gravidmage her også... Men er jo alt for tidlig :p spesielt på kvelden... Er nok luft ja

Lurer på om jeg er oppblåst (spesielt om kvelden) eller om jeg bare slapper mer av i magen og sjokoladefettet kommer til syne

Nå har eg litt ekstra å gå på. Men her har formen endret seg på magen. Men det er nok en del luft. Merker at jeg ikke kan gå med buksene som hører til helseuniformene, de strammer for mye. Føler da magen blåser seg mer opp :/

Jeg var i begravelse på fredag, og slet veldig med å finne antrekk, fordi jeg så veldig gravid ut med alt. Men det har nok ikke noe med dette svangerskapet å gjøre, mer at jeg har gått opp noen kilo det siste året, og jeg har en sånn "pung" på magen fra jeg var gravid med veslefrøkna. Klarte til slutt å sette sammen noe passende som ikke så helt håpløst ut.

Back
Topp