Tidlig men, hvilken farge??:)

Bringebær

Gift med forumet
Ser på bag til babyjogger vogna vår, men i tvil om hvilken farge skal jeg velge:) Har alltid hatt svart men er jo gøy med en annen farge også. Hva syns dere? ImageUploadedByBV Forum1361964594.543309.jpg

Jeg går som regel for svart, ganske kjedelig sånn :P Men rødt kunne vel også gått bra...?

Jeg har bugaboo cameleon- vogna i grått og svart, tenkte jeg skulle se om jeg fant en litt freshere farge til skjermen.. Grønn kanskje :)

Jeg er svak for rød vogn!! Hadde en rød tfk twister til minstejenta <3 Men vet ikke om jeg ville valgt rødt om jeg fikk gutt. Svart er jo kjedelig, men det går an å freshe opp vogna med en del spreke accesorize!! =)

Jeg kommer nok til å gå for en beige eller svart vogn denne gangen.

Dem vognen har jeg så utrolig lyst på. Er du fornøyd med den?

Helt og holdent, på alle måter ;) Det eneste aberet er at det er litt trangt å komme til handlebagen under vogna når man bruker bagdelen, men ellers har jeg overhodet ingenting å utsette på vogna... Har ikke savna noe heller... Men man burde nok kjøpe de snøhjulene som tilbehør hvis du ikke bor i by.. Svinghjul kan være kinkig i noen cm med snø...

Ja hvis det er jente kunne det vært stilig med rød:) Ellers kanskje grå hvis den ikke skal være helt sort. Får vente å se på oul neste fredag:)

jeg har babyjogger city elite i svart.. hadde egentlig lyst på den lyse, men ser at den ville blitt raskt skitten.. sort er safe.. :) skal til Danmark og handle en sort emmaljunga også.. synes det er mange andre fine, men er redd jeg blir raskt lei av fargene..:p

Jeg vurderer grå eller brun bag til vår vogn :) Har hatt svart før og det er jo litt kjedelig.. Har brun sportsdel til vogna nå og liker det veldig godt :)

rød;) har rød bag til vogna fra førstebaby, og valgte rød da pga det går til begge kjønn;D (følte jeg hadde gutt i magen, selv om ul viste `mest sannsynlig jente ` :P)

Back
Topp