Tidlig melkeproduksjon...

HvitMonster

Elsker forumet
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2025 ❄️
Noen som har fått melk i puppene enda?
Har hatt en dråpe her og der, men i dag våknet jeg av at det rant nedover armen og jeg måtte gå å finne papir. Kunne lett klemme ut mer også, men ønsker ikke akkurat å sette i gang produksjon allerede... er det ikke veldig tidlig? Er 16+5 idag[emoji5]
Hadde/har dere begynt med innlegg? Ønsker jo ikke akkurat lekkasje så det synes på klærne om det plutselig kommer mer... [emoji85]

Med datteren min begynte jeg å lekke, spes på kveldende, etter uke 20. Nå begynte jeg å lekke noen dager før positiv test i sånn uke 3 haha.. Ikke lekket så mye siden, men får sånn "størknet" på nippelen.. Ville brukt innlegg om jeg lakk mer enn noen dråper om jeg var deg :)

Med datteren min begynte jeg å lekke, spes på kveldende, etter uke 20. Nå begynte jeg å lekke noen dager før positiv test i sånn uke 3 haha.. Ikke lekket så mye siden, men får sånn "størknet" på nippelen.. Ville brukt innlegg om jeg lakk mer enn noen dråper om jeg var deg :)

Ja, sånn størknet er der hele tiden. Ble bare overrasket over mengden, men kom sikkert litt ekstra fordi de lå i klem[emoji28]
Håper hvertfall det er et godt tegn at produksjonen er i gang, kanskje jeg faktisk klarer å amme begge to[emoji1374]

vi er alle forskjellige, normalspekteret er ganske så langt, hos meg begynte det i begge svangerskap rundt uke 14. Så dabbet det litt av igjen, og deretter begynte igjen. Kroppens måte å forberede seg på :-)

Har ikke fått noe enda, men det minner meg om når jeg ammet og jeg måtte legge ekstra handklær under lakenet [emoji23]

Back
Topp