Tidlig med kynnere!

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Flere som opplever kynnere allerede? Her begynte det for to uker siden når jeg var rundt 11 uker. Stein hard mage [emoji15]
 
Ikke enda nei.. Kun strekking og stikking [emoji108] Håper det roer seg[emoji4]
 
Kynnere og vonde kramper [emoji29] Det gjør hverdagene enda mer slitsomme!
 
Har hatt tidlig kynnere de 5 første svangerskapa, som har vart til fødael . Begynt å få det nå også . Har hatt 5 atyrtfødselr, så liker å innbille meg at kynnerene er grunnen til enkle fødsler . Hehe
 
Har hatt tidlig kynnere de 5 første svangerskapa, som har vart til fødael . Begynt å få det nå også . Har hatt 5 atyrtfødselr, så liker å innbille meg at kynnerene er grunnen til enkle fødsler . Hehe

Det kan jo høres litt logisk ut :) frøste var en lang fødsel men minimalt med kynnere (forståelig nok med første at det tar tid), nr 2 fra fem cm til ut 45 minutter, nr 3 fem til ut 25 minutter ;) har fått mer og mer kynnere for hver unge[emoji23]
 
Flere som opplever kynnere allerede? Her begynte det for to uker siden når jeg var rundt 11 uker. Stein hard mage [emoji15]

Hei, ksnskje et veldig dumt spørsmål, jeg er førstegangs og aner ikke hva kynnere er :angelic: noen som vil forklare?
 
Hei, ksnskje et veldig dumt spørsmål, jeg er førstegangs og aner ikke hva kynnere er :angelic: noen som vil forklare?

Er ikke beste til å forklare... men ofte under stress, mye gåing osv så kan magen bli Stein hard... det er kynnere lett forklart. Ofte får man kynnere nærmere fødsel, men jeg har fått det tidligere og tidligere for hvert svangerskap. Kan være ubehagelig til tider syns jeg
 
Bedre forklart her [emoji7]
8ce516df37393f6d03d60945ca62259a.png
 
Det kan jo høres litt logisk ut :) frøste var en lang fødsel men minimalt med kynnere (forståelig nok med første at det tar tid), nr 2 fra fem cm til ut 45 minutter, nr 3 fem til ut 25 minutter ;) har fått mer og mer kynnere for hver unge[emoji23]
Det har jeg også . Første tok 2.5 time . 2. 20 min . 3 ,4 og 5 10 min . Så kynnere er hjertelig velkommen her , Hvis de er grunnen til korte og enkle fødsler
 
Det har jeg også . Første tok 2.5 time . 2. 20 min . 3 ,4 og 5 10 min . Så kynnere er hjertelig velkommen her , Hvis de er grunnen til korte og enkle fødsler

20 minutter fra 5 cm og ut? Og de andre 10 min ? Jøss da går det fort ja[emoji7]deilig å bli ferdig fort da :)
 
20 minutter fra 5 cm og ut? Og de andre 10 min ? Jøss da går det fort ja[emoji7]deilig å bli ferdig fort da :)
Fra første vonde rie til de er ute . Er vel ca fra 4-5 cm . Går skremmende fort , Men deilig å bli fort ferdig også . Håper denne går like fort
 
Jeg er andregangs og begynte å kjenne kynnere i forrige uke - er 12+1 idag. Håper de ikke tar seg opp på en god stund ennå..
 
Jeg hadde sist svangerskap kynnere fra ca uke 20, og jeg hadde en lang og tung fødsel (inneffektive rier). Denne gangen har jeg kjent kynnere fra uke 10 sånn ca, så håper det gjør at fødselen blir kortere denne gangen... fordi om jeg har mine tvil...
 
Kjent det tidlig med nr 2 og nå med nr 3. Denne gangen siden uke 9 og kynnerene blir bare mer og mer ubehagelig for kroppen. Håper det er et godt tegn på at fødsel vil gå greit og fort [emoji14] er nå 23+2
 
Back
Topp