Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt tidlig kynnere de 5 første svangerskapa, som har vart til fødael . Begynt å få det nå også . Har hatt 5 atyrtfødselr, så liker å innbille meg at kynnerene er grunnen til enkle fødsler . Hehe
Flere som opplever kynnere allerede? Her begynte det for to uker siden når jeg var rundt 11 uker. Stein hard mage [emoji15]
Hei, ksnskje et veldig dumt spørsmål, jeg er førstegangs og aner ikke hva kynnere er noen som vil forklare?
Det har jeg også . Første tok 2.5 time . 2. 20 min . 3 ,4 og 5 10 min . Så kynnere er hjertelig velkommen her , Hvis de er grunnen til korte og enkle fødslerDet kan jo høres litt logisk ut frøste var en lang fødsel men minimalt med kynnere (forståelig nok med første at det tar tid), nr 2 fra fem cm til ut 45 minutter, nr 3 fem til ut 25 minutter har fått mer og mer kynnere for hver unge[emoji23]
Det har jeg også . Første tok 2.5 time . 2. 20 min . 3 ,4 og 5 10 min . Så kynnere er hjertelig velkommen her , Hvis de er grunnen til korte og enkle fødsler
Fra første vonde rie til de er ute . Er vel ca fra 4-5 cm . Går skremmende fort , Men deilig å bli fort ferdig også . Håper denne går like fort20 minutter fra 5 cm og ut? Og de andre 10 min ? Jøss da går det fort ja[emoji7]deilig å bli ferdig fort da