Tidlig mage

nummertre

Flørter med forumet
Flere som opplever at magen har vokst? Jeg får mitt tredje barn på 4,5 år, i tillegg er jeg både oppblåst og forstoppet, så mye som forklarer hvorfor :hilarious: Synes vel bare på en måte det er litt tidlig. Vekta har stått stille siden positiv test, men jeg klarer faktisk ikke trekke magen ordentlig inn… og selv synes jeg dette er veldig synlig! har allerede lagt inn bestilling på hm på gravidbukser :dead:
 
Jeg fikk mine første gravidbukser i posten i går :wacky: Syntes seriøst der ser ut som jeg er 5-6 mnd på vei, og jeg er ikke en gang 2 mnd på vei! Det er helt forferdelig:crybaby2tørr ikke gå på vekta, innbiller meg jeg har gått opp 10+ kg den siste måneden selv om jeg skjønner det skal godt gjøres…
 
Flere som opplever at magen har vokst? Jeg får mitt tredje barn på 4,5 år, i tillegg er jeg både oppblåst og forstoppet, så mye som forklarer hvorfor :hilarious: Synes vel bare på en måte det er litt tidlig. Vekta har stått stille siden positiv test, men jeg klarer faktisk ikke trekke magen ordentlig inn… og selv synes jeg dette er veldig synlig! har allerede lagt inn bestilling på hm på gravidbukser :dead:
Jeg har aldri vært gravid men kjenner meg igjen! Klarer ikke å trekke inn magen inn nederst som før. Jeg er konstant oppblåst og synes jeg har lagt på meg på magen. Jeg har veid meg og har lagt på meg 1-2 så mulig det har noe å si :laughing002
 
Jeg har aldri vært gravid men kjenner meg igjen! Klarer ikke å trekke inn magen inn nederst som før. Jeg er konstant oppblåst og synes jeg har lagt på meg på magen. Jeg har veid meg og har lagt på meg 1-2 så mulig det har noe å si :laughing002
Godt vi er flere :hilarious: Føler jeg bare innbiller meg, men det må jo være noe i det. Nabodama så på meg gjennom vinduet i stad med store øyne. Skjønte i ettertid at med stram singlet så jeg rimelig gravid ut… :laughing002
 
Jeg fikk mine første gravidbukser i posten i går :wacky: Syntes seriøst der ser ut som jeg er 5-6 mnd på vei, og jeg er ikke en gang 2 mnd på vei! Det er helt forferdelig:crybaby2tørr ikke gå på vekta, innbiller meg jeg har gått opp 10+ kg den siste måneden selv om jeg skjønner det skal godt gjøres…
Ble selv veldig overrasket over at jeg ikke har gått opp noe. Føler selv jeg har lagt meg godt ut.. rart det her :pompus: men samtidig, tror jeg kjenner livmor rett over skambenet, så den trekker jo oppover, og da gjør vel andre organer det samme. :hilarious:
 
Venter og venter på å se antydning til at magen vokser, så jeg kanskje kan slappe av å tro at babyen faktisk vokser der inne (lite symptomer). Av og til kan jeg kjenne at det er litt ubehagelig å ligge på magen, mens andre ganger går det helt greit. «Har mage» oppe med magesekken (men det har jeg hatt lenge), mulig den er litt større pga tregere tarmsystem. Men jeg speider hver dag etter antydning til litt mage der nede:whacky059 det er nr 3 hos meg også, 7 år siden forrige graviditet. Husker ikke når magen kom da… i følge jordmor er jeg 8+6 nå, men tror selv jeg er 7+6 pga lang syklus. Blir spennende å se hva de mener på UL..
 
Hvilket nummer i rekken venter du? Og hvor mange uker? Skjønner ikke hvordan jeg skal kunne skjule dette i 5 uker til :dead:
Nummer To, men har vært gravid to ganger i mellom - siste gangen i august. Jeg er 5+5 i dag bare. Er nok bare oppblåst og forstoppet men jeg passer ikke buksene mine lenger
 
Godt å se jeg ikke er alene om dette.. Guri! Jeg er 6+0 idag. De tre siste dagene har jeg ikke fått kneppet igjen buksene mine, og igår fikk jeg ikke på ringene mine. Første graviditet, men følte dette var noe tidlig samboeren min sa så fint «du har fått en god kul nederst på magen».. og jeg klarer ikke trekke inn magen engang
 
Er litt nervøs i dette svangerskapet jeg fordi magen er normal, ikke oppblåst og det er bare 8 mnd siden forrige fødsel. Sist var jeg veldig oppblåst på denne tiden.
 
Er litt nervøs i dette svangerskapet jeg fordi magen er normal, ikke oppblåst og det er bare 8 mnd siden forrige fødsel. Sist var jeg veldig oppblåst på denne tiden.
Hmm. Men sånn sett synes jeg at jeg virker større nå enn med andremann - og jeg ble gravid da eldste var ni måneder. Kanskje du ammer? Kan det ha noe å si?
 
Kjenner meg så igjen her, jeg er 7+4 i dag, så sinnsykt oppblåst, har gått opp en str i bukse på jobb og likevel kan jeg bare glemme å få knappen igjen. Kan heldigvis «låse» glidelåsen på buksen, men gravidbukser blir bestilt inn asap på jobb ja og hjemme.
 
Jeg også! Har ikke fått veid meg pga batteriet på vekta er flatt men er nokså sikker på at det er 2-3 kg ekstra bare de siste ukene pga jeg har hatt skikkelig ulvehunger og spiser mye mer enn normalt. Håper det roer seg, forrige gang gikk jeg opp nesten 30kg :dead: Men skal sies at mye av det var vann, og det forsvant etter ett års tid.
 
Hmm. Men sånn sett synes jeg at jeg virker større nå enn med andremann - og jeg ble gravid da eldste var ni måneder. Kanskje du ammer? Kan det ha noe å si?
Bare koseammer et par ganger om dagen nå. Men sliter litt med å få i meg nok mat så mulig det påvirker.
 
Samme her! Dette er nummer 3.. 10 år siden sist, men magen er stor og alle kan se allerede at jeg er gravid :eek:
 
Back
Topp