Flere som opplever at magen har vokst? Jeg får mitt tredje barn på 4,5 år, i tillegg er jeg både oppblåst og forstoppet, så mye som forklarer hvorfor
Synes vel bare på en måte det er litt tidlig. Vekta har stått stille siden positiv test, men jeg klarer faktisk ikke trekke magen ordentlig inn… og selv synes jeg dette er veldig synlig! har allerede lagt inn bestilling på hm på gravidbukser 
Synes vel bare på en måte det er litt tidlig. Vekta har stått stille siden positiv test, men jeg klarer faktisk ikke trekke magen ordentlig inn… og selv synes jeg dette er veldig synlig! har allerede lagt inn bestilling på hm på gravidbukser 
Syntes seriøst der ser ut som jeg er 5-6 mnd på vei, og jeg er ikke en gang 2 mnd på vei! Det er helt forferdelig
tørr ikke gå på vekta, innbiller meg jeg har gått opp 10+ kg den siste måneden selv om jeg skjønner det skal godt gjøres…
men samtidig, tror jeg kjenner livmor rett over skambenet, så den trekker jo oppover, og da gjør vel andre organer det samme.
det er nr 3 hos meg også, 7 år siden forrige graviditet. Husker ikke når magen kom da… i følge jordmor er jeg 8+6 nå, men tror selv jeg er 7+6 pga lang syklus. Blir spennende å se hva de mener på UL..
Jeg snakket med naboen min om magen tidligere i dag og hun sa at «hormonmagen» er et kjent fenomen som heldigvis er verst de første ukene? Dette var fullstendig ukjent for meg
samboer synes også jeg har fått mage, men må ærlig innrømme at jeg nyter det litt da jeg vanligvis er veldig småspist og sjelden kan nyte massevis av god mat. Eneste ulempen med synlig mage er at den er vanskelig å skjule. Har kjøpt store strikkekjoler i en størrelse større men den vises gjennom selvom. Dette skal jeg klare å skjule i 6 uker til.. tror det blir en umulig oppgave