Tidlig mage

maimi

Betatt av forumet
Jeg er gravid med nr 3 og er i uke 7+5. Har litt mage fra før, men nå ser jeg jo ut som jeg er gravid i 4 mnd! Må virkelig tenke på å bruke topper som skjuler magen. Er så stinn. Vet jo at det ikke er selve babyen som er årsaken, men virker som om magemusklene har klappet helt sammen med nr 3 i magen :wtf: var ikke sånn de to første gangene.

Jeg er gravid med nr 3 og er i uke 7+5. Har litt mage fra før, men nå ser jeg jo ut som jeg er gravid i 4 mnd! Må virkelig tenke på å bruke topper som skjuler magen. Er så stinn. Vet jo at det ikke er selve babyen som er årsaken, men virker som om magemusklene har klappet helt sammen med nr 3 i magen :wtf: var ikke sånn de to første gangene.

Sånn er det her også, og dette er andremann :) musklene i magen grodde sammen igjen etter sist fødsel (fått det sjekket), men virker som om de delte seg det sekund jeg ble gravid igjen for nå har jeg ikke sjans til å holde inn magen. Er i uke 10 og ser ut ca som jeg gjorde i uke 15-16 sist.... hei hvor det går :(

Jeg har hatt mage fra starten, eller oppblåst da :P uke 8 nå, men magen er fortsatt der :P Hadde ikke flat mage fra før, men da kunne jeg i det minste dra inn magen og se passe normal ut i tettsittende klær, men ikke nå :P

Ja kanskje det er delte magemuskler i tillegg til stinn/oppblåst. o_O

Last edited:
Hadde det sånn med nr 2 . Da var magen som i 4 mnd i uke 8 . Men ikke vært sånn med de 3 som kom etter og heller ikke denne

Hadde mage fra før av jeg oxo ( men kunne oxo holde den litt inn ) nå er det kul umulig !! Og til tider er den så stinn og rund så det ser ut som om jeg er flere mnd på vei :p

Har begynt å ta bilder nå ( sånn uke for uke ) spennende å se utviklingen fra stinn til babymage :D
Begynte nå i uke 10 .. tar et bilde pr uke .

Mitt tredje og, to av samme kjønn fra før, de andre gangene følte jeg alle kunne se det når jeg var noen mnd på vei, nå derimot (8+4) ser jeg helt vanlig ut, blir bare ekstra følsom på visse typer mat og ekstra oppblåst når tarmene reagerer, men om jeg holder meg unna det jeg ikke tåler så godt så er jeg helt vanlig. Veldig deilig, håper det vedvarer så jeg slipper å slippe nyheten tidligere enn jeg egentlig ønsker ❤️

Er også gravid med nr. 3 og ganske så oppblåst og har problem med å skjule magen. De vanlige buksene mine passer ikke lenger. Men føler det var slik med nr. 2 også.

Sånn er det her og. Er bare 7+4, og sliter med å gå med buksene mine. Men er bare ett år siden jeg var gravid sist, men mistet nesten halvveis i svangerskapet.

Føles som om magen er enorm, men så er det og mye luft i den. Er bare 7+1 så håper den holder seg skjult en stund til.

Føler også at magen er en ballong. Mye er nok bare innbilning, for mine vanlige bukser faller av pga vektnedgang (kvalme/oppkast). Men definitivt mer merkbart enn med både nr 1 og 2. [emoji13]

Tidlig mage ja!!! For jeg ser ut som jeg er fem mnd på vei [emoji15]men kanskje ikke rart etter tre som ble delvis tette! 19 mnd mellom hvert barn gjør nok sitt med magen! Musklaturen føles ødelagt, så jeg skal nok sjekke det opp etter dette svangerskapet.

Er redd det er magen som avslører meg før jeg har fått fortalt om graviditeten selv. Er andregangs, og de vanlige buksene passer ikke lengre. Men det er mest fordi jeg ble kvalm og kastet opp da det strammet om magen, allerede 6+1. Nå er jeg forstoppet og tenker at det er medvirkende årsak til den oppblåste magen.

Back
Topp