Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag før jeg stod opp kjente jeg toppen av livmoren! Jeg var skikkelig tissetrengt, så den forsvant igjen etter jeg var på do. Var skikkelig sært, hadde ikke forventet det så tidlig, så ble litt satt ut [emoji23] 8+2 og tredje barnet da, det kan jo ha noe å si.
Jeg får også hetta av trange bukser, nå skal det bestilles preggers-pants[emoji41]
Jeg er 8+6, og tror ganske sikkert jeg kjenner toppen av livmoren når jeg ligger på ryggen :O Er ikke så lenge siden forrige svangerskap, har sikkert noe å si det også!
Det har helt sikkert noe å si! Da blir det mage på oss snart [emoji41]
Hvordan kan man kjenne livmoren/hvordan kjennes den ut? Ikke kommet så langt at jeg har fått noe mage før, så venter i spenning [emoji4]I dag før jeg stod opp kjente jeg toppen av livmoren! Jeg var skikkelig tissetrengt, så den forsvant igjen etter jeg var på do. Var skikkelig sært, hadde ikke forventet det så tidlig, så ble litt satt ut [emoji23] 8+2 og tredje barnet da, det kan jo ha noe å si.
Jeg får også hetta av trange bukser, nå skal det bestilles preggers-pants[emoji41]
Hvordan kan man kjenne livmoren/hvordan kjennes den ut? Ikke kommet så langt at jeg har fått noe mage før, så venter i spenning [emoji4]
Aha [emoji5]️, takk, da er det bare å venteHvordan kan man kjenne livmoren/hvordan kjennes den ut? Ikke kommet så langt at jeg har fått noe mage før, så venter i spenning [emoji4]