Tidlig mage

Maud1983

Andre møte med forumet
hei!

Når begynte deres mage å bli stor? Er kun 5+6, men kjenner at jeg ikke klarer tanken på å gå i jeans da magen allerede er blitt større.. Føler det er litt tidlig med gravidbuksene, men nå gir jeg opp Har dere begynt med gravidklær?

Jeg begynte med gravidbukser før positiv test. Men nå hadde jeg dem liggende fra tidligere svangerskap. Er ubehagelig å gå med trange bukser når man er så oppblåst. [emoji23]

Jeg byttet til gravidbukse samtidig som positiv test. Var så oppblåst. Her er uke 6+2 og 8+2 [emoji85]
24394ced2a605c9ae4f5cc48f1156d60.jpg

6+0 og har vært oppblåst fra nesten positiv test, mannen mener det er forskjell på magen fra vanlig. Men jeg har kjøpt mammabukse nå for å ha noe presentabelt å gå med ute blant folk :P

I dag før jeg stod opp kjente jeg toppen av livmoren! Jeg var skikkelig tissetrengt, så den forsvant igjen etter jeg var på do. Var skikkelig sært, hadde ikke forventet det så tidlig, så ble litt satt ut [emoji23] 8+2 og tredje barnet da, det kan jo ha noe å si.

Jeg får også hetta av trange bukser, nå skal det bestilles preggers-pants[emoji41]

I dag før jeg stod opp kjente jeg toppen av livmoren! Jeg var skikkelig tissetrengt, så den forsvant igjen etter jeg var på do. Var skikkelig sært, hadde ikke forventet det så tidlig, så ble litt satt ut [emoji23] 8+2 og tredje barnet da, det kan jo ha noe å si.

Jeg får også hetta av trange bukser, nå skal det bestilles preggers-pants[emoji41]

Jeg er 8+6, og tror ganske sikkert jeg kjenner toppen av livmoren når jeg ligger på ryggen :O Er ikke så lenge siden forrige svangerskap, har sikkert noe å si det også!

Jeg er 8+6, og tror ganske sikkert jeg kjenner toppen av livmoren når jeg ligger på ryggen :O Er ikke så lenge siden forrige svangerskap, har sikkert noe å si det også!

Det har helt sikkert noe å si! Da blir det mage på oss snart [emoji41]

Hvordan kan man kjenne livmoren/hvordan kjennes den ut? Ikke kommet så langt at jeg har fått noe mage før, så venter i spenning [emoji4]

Hvordan kan man kjenne livmoren/hvordan kjennes den ut? Ikke kommet så langt at jeg har fått noe mage før, så venter i spenning [emoji4]

Kjennes ut som en hard kant når man presser ned over skambeinet. Men likevel langt nok opp til at det ikke er skambeinet du kjenner. Hvis det er første gang, er det ikke vanlig at du kjenner det før rundt uke 12 :)

Jeg har så god plass nedi der at det neppe blir noe mage på meg med det første, men jeg har bare to bukser som er behagelige nå [emoji12]

Back
Topp