Tidlig i seng

Fitness

Forelsket i forumet
Andre som har babyer som legger seg tidlig om kvelden ? Vi har ikke gjort noe for å tilstrebe dette, men lillemor har nå i nesten 2 uker sovnet for kvelden mellom kl 18.30-19.30. Hun er helt ferdig og sovner av seg selv i egen seng etter at jeg har ammet henne. Vekker henne for litt påfyll når jeg legger meg i 23-24 tiden og hun sovner igjen med en gang. Dette er jo bare helt fantastisk deilig, husker jo vi hadde ganske slitsomme kvelder med storebror på 2 år frem til han var ca 4 måneder.
 
Nyyyyyt det:) her er det natta i 22-tiden:)
 
høres deilig ut!!

 får håpe det varer :)
 
Her sovner han mellom 22-24,og våkner alt fra 0400-0630
 
Det hørtes deilig ut ja!

Han her er veldig urolig på kvelden og sovner ikke før 01-02 om natta, veldig slitsomt. Han sover da 3-4 timer før han vil ha mat igjen.

Så viss noen har tips til hvordan vi kan "snu døgnet" til normaltid mottas de med stor takk!
 
jeg har prøvd det samme nå og nå har jeg faktisk to barn som sover i hver sin seng *bankibordet*     men regner med at bianca vil ha mat i løpet av kvelden/natten, men det gjør ingenting..   

nathaniel sov natten gjennom (sånn ca) når han var noen uker gammel så håper jo bianca er litt lik der ;p
 
Oi mange av dere som har bar som sover lenge om gangen!
Erling hadde ny rekord i natt da han sov 5 1/2 time i stekk. Det var nok desverre bare en reaksjon på vaksinen han fikk i går! 
normalt spiser han hver tredje time om natta...
barna er ulike!!
 
Her sovner hun mellom 20 - 21 og sover til 6- 7, så vi nyter det også for tiden :)
 
Dere som har barn som sover så lenge: gir dere mme eller ammer?
 
wohoo! Minsten her sovna 23.30 igår og sov til 08.00! Det er jo helt fantastisk, vanligvis er det lengste han har sovet om natten før påfyll en ca 5 timer, så håper dette er noe han vil fortsette med :) 
Han får mest mme, men får mm 3-4 ganger om dagen. Desverre må han ofte ha flaska etterpå for å bli helt mett :-(
Gir han mme før han legger seg, ellers våkner han etter en halvtime og vil ha mer mat.. 
 


Linemoren skrev:
Dere som har barn som sover så lenge: gir dere mme eller ammer?



Jeg ammer, hun får ikke noe tillegg.
 
Back
Topp