Tidlig i oktober

Mercury

Andre møte med forumet
Vi venter vårt første barn tidlig i oktober. Kanskje vi kan utveksle erfaringer og forventninger? Det kunne kanskje vært spennende å holde kontakten med andre oktoberforeldre?
 
Har`u sett

Vi er jo bare 1 dag fra hverandre i termin...morsomt! Førstemann?
Neida, bare fleiper, dette blir min nr 2 og jeg er allerede lei, har vært mye plaget av kvalme, såre pupper, vondt i hodet og ikke minst så er bekkenløsningen tilbake, så jeg er sykemeldt!

Prøver alikevel ikke å være negativ selv om det kan være vanskelig men det er ikke like spennende dnne gangen, hadde ingen særlige plager med den første før bekkenløsningen kom i slutten men dette er helt annerledes. Det nok sant som de sier: at ingen svangerskap er like!

Men, en ting er i allefall sikkert...om man får et oktoberbarn så blir det nok en fin unge uansett (er selv, 8 okt, og det funker fint) Verden blir bra med litt flere vekter.... Vet du forresten at det er noe som 90% sikkert at vi får gutter? I allefall i føle et kinesisk fødselskart. Passer meg bra i så fall, har en jente fra før. Hva med deg, har du noen ønsker?

Hilsen fra Ski
 
Trivelig! Vår egen termin sier 4. oktober, mens ultralydtermin er 9.

Synd at du har fått den fine tida forstyrret av kvalme og denslags. Fruen har vært veldig heldig og har sluppet unna alt som heter kvalme. Det eneste hun har merket noe til, er en veldig tretthet og ømme bryster, samt menslignende smerter. Det var likevel kvalmen som var det hun fryktet mest, så hun er såre fornøyd, kan du tro! [:)]

Vi har ingen spesielle ønsker med hensyn til kjønn, men personlig føler jeg meg veldig sikker på at det blir ei jente. (Det kinesiske fødselskartet sier gutt for vår del også ...) Men det samme kan det være. Kjønnet spiller ingen rolle første gang. Jeg kan tenke meg at det er artigere om nr. 2 blir det du ikke hadde fra før.

Oktober er garantert en god måned å bli født i. [:)] Selv er jeg septemberbarn, og kona er født i desember. Om høsten er det jo litt trist ute, og i oktober er vi liksom midt mellom sommer og jul, så det blir på en måte ikke så langt mellom høydepunktene! [;)] Men dette vet vel du alt om, tenker jeg.

Synd at du har fått bekkenløsning, da. Huff, det høres slitsomt ut! [8|] Vi krysser fingrene for at hun slipper det. Har du kanskje noen råd for hvordan man kan unngå det? Du har vel fått noen råd, siden du har vært uheldig selv?

Uansett, lykke til med resten av svangerskapet!

Go'hilsen fra Mercury m/frue
 
Back
Topp