Tidlig gravidtegn...

Lille 2016

Glad i forumet
...noen som hadde tidlig gravidtegn (oppblåst,sult/kvalme,hodepine,trøtt og tisset MASSE)...
før IKM og positiv test??? 

Jepp! [:)]
Frøs mye,opplåst,kvalm,ømme pupper,greide ikke ligge på magen fordi det kjentes ut som at jeg hadde en klump der.ekstremt lyst på brødskive med servelat og tomat og drikke oboy til o.s.v..
Dette begynte i slutten av april..
Ifølge innvendig UL i begynnelsen av juni,ble jeg gravid rundt 10.april [8D]

Mener å huske at puppene ble ganske ømme ganske så kjapt

Jada. Mensmurringer, bilsyke, tissa i ett, trøtt.... Testa da jeg var ca 5 uker på vei.
Med nr to fant jeg tilfeldigvis ut at jeg var gravid da jeg var ca 3 mnd på vei.... Så ingen tegn der nei,iallefall ingen jeg satte i forbindelse med en graviditet... [:)]

ORIGINAL: IshavsPia

Jepp! [:)]
Frøs mye,opplåst,kvalm,ømme pupper,greide ikke ligge på magen fordi det kjentes ut som at jeg hadde en klump der.ekstremt lyst på brødskive med servelat og tomat og drikke oboy til o.s.v..
Dette begynte i slutten av april..
Ifølge innvendig UL i begynnelsen av juni,ble jeg gravid rundt 10.april [8D]

Så gøy...[:D]
Jeg får bare smøre meg med tålmodighet!!!

ORIGINAL: MercedesBærta.

Jada. Mensmurringer, bilsyke, tissa i ett, trøtt.... Testa da jeg var ca 5 uker på vei.
Med nr to fant jeg tilfeldigvis ut at jeg var gravid da jeg var ca 3 mnd på vei.... Så ingen tegn der nei,iallefall ingen jeg satte i forbindelse med en graviditet... [:)]

Venter litt med testing...kan jo komme mens enda,men...det er ett men med disse "følelsene" mine,da!!!
Leiter jo etter forklaringer på det meste...

Back
Topp