Jeg rotet frem gravidbukse og tok en singlet innenfor og en utenfor så den ikke skal sige ned, og en løs skjorte som går nokså langt ned. Tror ikke det er noen risiko for å se det på buksenSkjønner det er litt vanskelig hvis de er vant med å se en type klesstil på deg, så føler man de fort legger merke til noe nytt? Jeg kjøpte meg sånn fin sort gravid-skjorte på H&M, den dekker ganske fint, men ser litt oversized ut, så hvis de ikke er vant å se deg i litt oversized heller så skjønner jeg det blir utfordrendeFant du noe å ha på deg?
Jeg er helt nyansatt, så det en fordel at de ikke vet hvordan jeg pleier å kle meg, haha. Kan snart ta frem ullkjolene mine også, men da viser nok den lille kulen litt fortere 
Kjøpte du den buksen nå nylig? I fysisk butikk? Har lest de skal/har(?) droppet gravidklær i fysiske butikker. Buksen min er superslim, så jeg bør nok finne noe mer tidsriktig

Fant du noe å ha på deg?

Er nå 6+4 og ser ut som jeg er flere mnd på vei (2 barnet). Skjønner ikke hvordan jeg skal få til å skjule det til uke 12
Håper den dukker opp for deg snart og da