Tidlig gravidmage

Skjønner det er litt vanskelig hvis de er vant med å se en type klesstil på deg, så føler man de fort legger merke til noe nytt? Jeg kjøpte meg sånn fin sort gravid-skjorte på H&M, den dekker ganske fint, men ser litt oversized ut, så hvis de ikke er vant å se deg i litt oversized heller så skjønner jeg det blir utfordrende :bag:Fant du noe å ha på deg?
Jeg rotet frem gravidbukse og tok en singlet innenfor og en utenfor så den ikke skal sige ned, og en løs skjorte som går nokså langt ned. Tror ikke det er noen risiko for å se det på buksen :smiley-bounce012 Jeg er helt nyansatt, så det en fordel at de ikke vet hvordan jeg pleier å kle meg, haha. Kan snart ta frem ullkjolene mine også, men da viser nok den lille kulen litt fortere :smiley-ashamed004

Kjøpte du den buksen nå nylig? I fysisk butikk? Har lest de skal/har(?) droppet gravidklær i fysiske butikker. Buksen min er superslim, så jeg bør nok finne noe mer tidsriktig :hilarious:

Hahaha ^^ enig, jeg vil også skjule det for 4åringen en god stund til (livredd for å si det og så miste). Men satser på han ikke merker det, de er ganske distré de små :laughing002
Jeg syntes det er litt "skummelt" med de små. For to åringen her i hus skulle plutselig kose med baby og gi baby koseklut... Å vi har ikke snakket om at jeg er gravid eller noe mens de har vært våken eller høyt (barnet er ikke våken utenat man vet kan man si haha)

Så hva han plutselig kan si foran andre er jeg litt spent på hehe

Jeg rotet frem gravidbukse og tok en singlet innenfor og en utenfor så den ikke skal sige ned, og en løs skjorte som går nokså langt ned. Tror ikke det er noen risiko for å se det på buksen :smiley-bounce012 Jeg er helt nyansatt, så det en fordel at de ikke vet hvordan jeg pleier å kle meg, haha. Kan snart ta frem ullkjolene mine også, men da viser nok den lille kulen litt fortere :smiley-ashamed004

Kjøpte du den buksen nå nylig? I fysisk butikk? Har lest de skal/har(?) droppet gravidklær i fysiske butikker. Buksen min er superslim, så jeg bør nok finne noe mer tidsriktig :hilarious:
Nei var en bluse jeg kjøpte på H&M nettbutikken ja, skuffende at det ikke ser ut til å finnes gravidklær i butikken lengere :bag:

Ja men det er litt fint at de ikke helt vet klesstilen din, da kan du slippe litt unna ;)

Samme her! 11 uker straks og så oppblåst :hilarious:

Er i uke 8 og har måtte finne frem gravidbuksene fra forrige gang forrige gang begynte jeg å bruke dem et par måneder før fødsel... Stor forskjell, ja.
Har vært litt bekymret for om det er normalt så tidlig, og godt å vite at jeg ikke er den eneste ♥️.
Vi ønsker å vente til etter tidlig ordinær ultralyd med å fortelle det til de fleste. Så vi får se hvor lenge vi klarer det.

Er i uke 8 og har måtte finne frem gravidbuksene fra forrige gang forrige gang begynte jeg å bruke dem et par måneder før fødsel... Stor forskjell, ja.
Har vært litt bekymret for om det er normalt så tidlig, og godt å vite at jeg ikke er den eneste ♥️.
Vi ønsker å vente til etter tidlig ordinær ultralyd med å fortelle det til de fleste. Så vi får se hvor lenge vi klarer det.
Ikkesant! Det er jo ganske sjokkerende å gå fra første svangerskap og magen ikke kommer før etter uke 20, plutselig må man fram med gravidbukser uke 8 :bag: Ikke rart vi blir usikre… men som du sier er det litt lettelse å høre at det er normalt ved 2 og flergangs graviditet :shy:

Synes jeg har hatt mage (oppblåst) siden uke 4 :laughing001 Er nå 6+4 og ser ut som jeg er flere mnd på vei (2 barnet). Skjønner ikke hvordan jeg skal få til å skjule det til uke 12:laughing001 Synes det var litt tidlig med nytt klesskap allerede men ser ut som vi må gå til innkjøp snart for alt er trangt:hilarious:

Andregangs her, og her har den poppet allerede, rundt uke 8-9. Sånn at folk også har kommentert på det. Føler at jeg akkurat har fått tilbake kroppen etter førstemann, så det gnager litt på selvtilliten :smiley-ashamed004

Jeg har ingen barn fra før. Men jeg var gravid i fjor og mistet i uke 10. Da var jeg kjempe oppblåst og fikk en bump allerede i uke 6. Var vanskelig å skjule det. Men nå som jeg er gravid igjen (8+0 i dag) er jeg hverken oppblåst eller fått mage (utenom flesket jeg har der fra før). Og jeg tar meg selv i å være litt misunnelig på dere som har fått mage allerede, for jeg har gledet meg sånn til å gå gravid at jeg klarer nesten ikke vente til magen popper. Jeg har lyst til at det skal se ut som jeg er gravid når jeg først er gravid liksom. Gir det mening? :wacky: :laughing002

Jeg har ingen barn fra før. Men jeg var gravid i fjor og mistet i uke 10. Da var jeg kjempe oppblåst og fikk en bump allerede i uke 6. Var vanskelig å skjule det. Men nå som jeg er gravid igjen (8+0 i dag) er jeg hverken oppblåst eller fått mage (utenom flesket jeg har der fra før). Og jeg tar meg selv i å være litt misunnelig på dere som har fått mage allerede, for jeg har gledet meg sånn til å gå gravid at jeg klarer nesten ikke vente til magen popper. Jeg har lyst til at det skal se ut som jeg er gravid når jeg først er gravid liksom. Gir det mening? :wacky: :laughing002
Føler på det samme. Har ett barn fra før, og ved forrige graviditet som endte i MA uke 9 så følte jeg at magen hadde poppet litt. Men nå lar den vente på seg, føler meg bare tjukk.

Ja jeg forstår deg så godt og opplevde det sånn som du beskriver det nå første gangen jeg gikk gravid.. ville bare at magen skulle komme!! Og egentlig ville jeg jo det nå også, men det kom liksom så sinnsykt brått på denne gangen, så jeg ble skremt og bekymret liksom :laughing001 :bag: Men nå bare skal jeg prøve å nyte :shy::Heartred Håper den dukker opp for deg snart og da :love017

Back
Topp