Denne tråden handler ikke om vekt og sånt altså, men mer bekymring for de stakkars innvollene mine og hormonpåvirket fordøyelse.. Er det flere her med fremadstormende mage som 2. eller flergangsgravid?
Er det flere her som opplever ekstrem stor forskjell i magen fra 1 dpo til i dag? (Personlig er jeg i uke 10 nå) Hvis vi hadde hatt privat gruppe nå skulle jeg lagt ut bilde. For jeg er jo nesten litt bekymret for om det er noe i veien med tarmene mine eller no’
Ikke bare er den stor, men føler jeg har ofte mye luft og fordøyelsen går mellom hard til løs.. Ahhh, er ubehagelig å gå også liksom!
Kan også nevne at ligamentene tøyes og bøyes helt ekstremt også!
Syns bare det er så tidlig, da magen ikke begynte før typ uke 20 sist.. men når jeg søker på nett påstår artikler at det er vanlig med stor mage pga treg fordøyelse grunnet hormoner.
Men lurer på om det er fler i samme båt og med lignende opplevelser?
Er det flere her som opplever ekstrem stor forskjell i magen fra 1 dpo til i dag? (Personlig er jeg i uke 10 nå) Hvis vi hadde hatt privat gruppe nå skulle jeg lagt ut bilde. For jeg er jo nesten litt bekymret for om det er noe i veien med tarmene mine eller no’

Ikke bare er den stor, men føler jeg har ofte mye luft og fordøyelsen går mellom hard til løs.. Ahhh, er ubehagelig å gå også liksom!
Kan også nevne at ligamentene tøyes og bøyes helt ekstremt også!
Syns bare det er så tidlig, da magen ikke begynte før typ uke 20 sist.. men når jeg søker på nett påstår artikler at det er vanlig med stor mage pga treg fordøyelse grunnet hormoner.
Men lurer på om det er fler i samme båt og med lignende opplevelser?
Last edited:
har også mye ligamentsmerter og stikninger denne uken og hard og fast avføring om hverandre

).

Takk for at du deler 
) og har relativt flat mage, men den står altså SÅ ut allerede! Klarer ikke trekke den inn uten å ta i skikkelig heller (ikke at man skal trenge det altså). Det er jo veeeldig tidlig, så føles så kjipt når man merker at folk kikker og begynner å lure..

Ja, ekstra hormoner vettu, treg fordøyelse, åhhh det er helt tullete! Blir vel så jeg snart gir opp å skjule det å slipper bolla fri