Tidlig graviditetstegn

Z-40592282

Flørter med forumet
Hei! Jeg lurer på hvor tidlig kan man kjenne graviditetstegn? Altså rett etter eggløsning og hva kjente der evt og i hvilken uke (symptomer)

Har forsatt to uker til forventet mens og hadde eggløsning for 4 dager siden. Har kjent meg småkvalm siden igår og litt sånn svake mensenmurringer der nede. Håper virkelig spira sitter nå!

Tror nok ikke det et tegn på graviditet ennå; 4dpo så har nok ikke noe befruktet egg rukket å feste seg en gang ennå. Selv er jeg 6dpo; det er også for tidlig å ta alle tegn man får; som tegn på graviditet :)

Tror nok ikke det et tegn på graviditet ennå; 4dpo så har nok ikke noe befruktet egg rukket å feste seg en gang ennå. Selv er jeg 6dpo; det er også for tidlig å ta alle tegn man får; som tegn på graviditet :)
Hvor lang tid tar det for egget å feste seg? Tidligst når kan man merke graviditetstegn?

Metall smak i munnen og harde ømme pupper . Neseblod .

De symptomene er utrolig vanskelig fordi man ofte har disse symptomene i LH fasen likevel og at på til så håper man på positiv test og kjenner mer etter symptomer . Hvis alle tenker litt mer tilbake når man absolutt ikke vil bli gravid , så kjenner man ikke halvparten av symptomene . Vi er mer vàr når man prøver . Men de fleste begynner ikke å teste før 8DPO og de fleste får hvertfall positiv ved 11-12DPO .

Back
Topp