Tidlig graviditetssymptomer.

Linda4

Andre møte med forumet
Hvor tidlig fikk dere symptomer på at dere var gravide? Og hva var symptomene deres?☺️
Er det mulig å få symptomer nesten 10 dager før mensen? Det er mer vanlig at de dukker opp rundt når mensen skulle verdt.

Hvor tidlig fikk dere symptomer på at dere var gravide? Og hva var symptomene deres?☺️
Er det mulig å få symptomer nesten 10 dager før mensen? Det er mer vanlig at de dukker opp rundt når mensen skulle verdt.
Med alle: ømfintlig luktesans 1-2 dager før positiv test, og murringer i livmor. Positiv test mellom 7-8 DPO.
Med én: implantasjonsblødning 6 DPO, positiv test 8 DPO.

Har nok opplevd flere symptomer, men de har vært de samme som ved kommende mens.

Ellers har de fleste andre symptomene kommet rundt uke 6 av graviditeten :Heartpink

Første gang jeg ble gravid fikk jeg symptomer 8 dpo. Da var det sinnsykt ømme brystvorter, vannete utflod og murringer. Det endte i SA i uke 5.
Andre gangen testet jeg ikke før 14 dpo og merket ingenting før det heller. Eller jeg hadde litt migrene, men det har jeg innimellom uansett, så jeg er usikker på hvilken sammenheng det har. Det ble baby.
Sist jeg ble gravid slet jeg veldig med søvnløshet fra 9 dpo. Det endte i MA i uke 8.
Litt forskjellig fra gang til gang i alle fall her :)

To graviditeter, en endte i SA: Ingen symptomer foruten at jeg våknet tidlig en dag før positiv test. Dette kan også være pga progesteronen jeg gikk på. Har generelt lite symptomer gjennom graviditeten, er nå i uke 23. Vært litt trøtt, men ingen andre tegn på graviditet så for min del er symptomjakt helt bortkastet :hilarious:

En trøtthetsbølge som bare slo over meg kvelden 8 DPO. Var på hotellovernatting med jobben, og måtte nesten akutt gå å legge meg selv om kvelden var ennå ung, ble plutselig helt hinsides trøtt! Negativ test frem til 11 DPO :shy:

Back
Topp