Tidlig Gravid!

Bambiii

Andre møte med forumet
Hei alle!☺

Dette er nok et spørsmål som går igjen ofte men kjører på alikevell

Men er litt nysjerrig på hvilke symptomer dere har hatt 3-4 uker på vei?
Å har de vært like de symptomene dere har hatt i tidligere svangerskap?

Har selv vært gravid en gang før, mistet den gang, men har nå mistanke om at jeg er gravid igjen da jeg har mange like symptomer som jeg hadde forgje gang. skal ha mensen på tirsdag så kan snart teste☺
Kan slenge på det også, hvor tidlig har dere fått positiv test?

Takk på forhånd

Hei alle!☺

Har selv vært gravid en gang før, mistet den gang, men har nå mistanke om at jeg er gravid igjen da jeg har mange like symptomer som jeg hadde forgje gang. skal ha mensen på tirsdag så kan snart teste☺

Takk på forhånd
Ganske så få symptomer i grunn..manglende ømme pupper :) Testet ganske så tydelig positivt 9 DPO, hadde nok ikke klart å vente så mye lengre om jeg var deg ;) Lykke til!!

Hei alle!☺

Takk på forhånd
Ble gravid første gang vi prøvde :) hadde migrene noen dager etter eggløsning, og ca 6-7 dpo begynte jeg å drømme fryktelig mye. Helt spaca drømmer! 9 dpo fikk jeg positiv test. Etter det hadde jeg masse mensensmerter. Først i uke 6-7 kom kvalmen og trøttheten, men da ble jeg virkelig slått ut :o

Jeg har alltid hatt masse rare drømmer i litt over en uke før positiv test. Også merket stikninger nederst i magen. Aldri testet positivt før IKM :)

Ble gravid første gang vi prøvde :) hadde migrene noen dager etter eggløsning, og ca 6-7 dpo begynte jeg å drømme fryktelig mye. Helt spaca drømmer! 9 dpo fikk jeg positiv test. Etter det hadde jeg masse mensensmerter. Først i uke 6-7 kom kvalmen og trøttheten, men da ble jeg virkelig slått ut :eek:

Har hatt mensensmerter i en ukes tid nå, blitt værre de siste dagene Litt små vondt i hode av og til, tydelige drømmer, kvalmen å svimmel, blir spennende å se hva testen sier

Jeg har alltid hatt masse rare drømmer i litt over en uke før positiv test. Også merket stikninger nederst i magen. Aldri testet positivt før IKM :)

Hatt mye stikkinger i magen her jeg også.
Forgje gang jeg var gravid så testet jeg ikke før jeg var 1 uke over mensen å rakk nesten ikke å tisse på den før den ble positiv Så blir spennende å se

Kun ømme pupper før IKM. Rundt IKM og en uke-halvannen fremover har jeg hatt menssmerter og trøtthet. Fra uke 6-7 har jeg vært kvalm.

Har hatt mensensmerter i en ukes tid nå, blitt værre de siste dagene Litt små vondt i hode av og til, tydelige drømmer, kvalmen å svimmel, blir spennende å se hva testen sier
Spennende! Du må oppdatere :)

Jeg ble støl i magen akkurat en uke før ikm. Testa positivt 2-3 dager før ikm.
Var støl og hadde luft i magen i et par uker, deretter ingen plager/symptomer hele sv.skapet.

Jeg ble støl i magen akkurat en uke før ikm. Testa positivt 2-3 dager før ikm.
Var støl og hadde luft i magen i et par uker, deretter ingen plager/symptomer hele sv.skapet.

Å så heldig da, å slippe unna det værste Her har jeg vært kvalm, svimmel, menssmerter, oppblåst, vonde pupper, og hard/løs mage
Skulle hatt mensen i går, så i morgen er det nok tia for å teste

Metallsmak i munnen er alltid mitt første tegn!

Back
Topp