Tidlig gravid - ubehag i livmor ?

Lmo1

Første møte med forumet
Hei! Jeg er førstegangsgravid og kalkulatorene tilsier at jeg er ca 5+0. Helt siden rett etter eggløsning har jeg hatt milde mensensmerter. Etter at jeg testet positivt for litt over en uke side, så har jeg hatt et trykk i livmor og skjede (i mangel av bedre beskrivelse føles det ut mest som at noen har dyttet noe inn der og latt det bli igjen). Jeg merker ingenting nederst i magen, det føles som det er "rett opp" fra skjeden. Ubehaget er relativt konstant gjennom dagen, men det blir ofte sterkere på ettermiddagen. Det føles også bedre når jeg er i bevegelse. Av andre symptomer har jeg også hatt litt stikking nederst i magen, og typisk vondt i korsryggen, men dette har jeg forstått er helt normalt.
Er det noen som har opplevd noe lignende trykk? Ingen av mine venninner har opplevd noe tilsvarende.

Hei!

Jeg opplevde det samme i starten av mitt svangerskap. Jeg opplevde også å våkne av dette ubehaget på nattestid faktisk ;) Er idag 19+2, så det har gått veldig fint hvertfall :-)

Ja, følt alle 3 gangene at jeg har hatt en slags boble nederst i magen på en måte

Back
Topp