Tidlig gravid. Smerter i livmor? Vanlig?

Såpass ja.
Har og lurt på det samme, da pga vonde mensensmerter, mener jeg har kjent eggløsning osv:pompus:
Jeg og kjenner eggløsning (ganske godt faktisk. Er ikkeno tvil om når jeg har den).

Så om du er like heldig som meg blir du å kjenne til graviditeten godt, men... det er ikke nødvendigvis noe farlig ;)
 
Jeg og kjenner eggløsning (ganske godt faktisk. Er ikkeno tvil om når jeg har den).

Så om du er like heldig som meg blir du å kjenne til graviditeten godt, men... det er ikke nødvendigvis noe farlig ;)

Jeg får jo helt spader, for er jo livredd for å miste igjen. Da jeg mista var det ikke særlig vondt før det blødde skikkelig. Men var ikke samme type smerten egentlig.
Og jeg hadde heller ikke den typen smerten dagen før SA da jeg begynte å spotte. Er en spennende tid i vente kjenner jeg.
Ubehagelig at jeg uroer meg da, godt å få snakka med «erfarne» :smiley-ashamed008:hug013
 
Jeg får jo helt spader, for er jo livredd for å miste igjen. Da jeg mista var det ikke særlig vondt før det blødde skikkelig. Men var ikke samme type smerten egentlig.
Og jeg hadde heller ikke den typen smerten dagen før SA da jeg begynte å spotte. Er en spennende tid i vente kjenner jeg.
Ubehagelig at jeg uroer meg da, godt å få snakka med «erfarne» :smiley-ashamed008:hug013
Prøv å tenk at såfrem det ikke er blødninger er nok bonden ett tegn på at kroppen jobber og livmora vokser.
Det er lov å ta en Paracet eller to også, jeg syns det hjalp.
Lykke til!
 
Jeg hadde masse sterke menssmerter helt fra begynnelsen av og kanskje til uke 11. Var sikker på jeg skulle miste flere ganger. Stresset jeg litt psykisk eller var litt fysisk aktiv endte jeg opp på sofaen i fosterstilling i timesvis pga smerter. Jeg er 23 uker nå og alt er fint med den lille. Så det trenger absolutt ikke være noe galt ❤️
 
Jeg hadde kjempekraftige smerter i starten av graviditeten med førstemann. Var så ille at jeg måtte legge meg ned og puste gjennom det, tok ca 10 min, 2-3 ganger om dagen i ca tre uker. Ungen er snart 7 år, så det gikk kjempefint fordet:) Hadde ikke slike smerter med nr 2
 
Heisann felles gravide og dere som har vært gravide :Heartpink

Jeg er kanskje 5-6 uker på vei. Og opplever smerter som ligner veeeeldig sterke mensensmerter daglig, det gjør så vondt at jeg mister fokus, blir varm og kvalm. Jeg blør ikke.

Har flere opplevd dette? Er det vanlig?

Igår kveld var det så ille at jeg ble redd. Smertene varer kun 10 min om gangen og kommer ca 1-2 ganger om dagen. Og dessverre for min del, ofte mens jeg er på jobb.

Jeg mistet for snart 6 uker siden i uke 7+3. Og er altså gravid på ny uten å ha fått mensen.
Jeg hadde samme type smertene da, men sjeldnere. Og de ga seg etterhvert... men det endte jo i abort. Så håper det ikke har noe med det å gjøre :pale

Takk for svar.


Hvordan går det med deg?
 
Jeg hadde så kraftige mensensmerter fra uke 5 og til uke 9 mener jeg å huske. Var så ille at jeg våknet på natten, svettet, skalv og satt meg på toalettet fordi det føltes ut som jeg måtte blø/gå skikkelig på do. Kunne faktisk minne om når jeg fødte. Men det var helt normalt! Var livmoren som vokste. Jeg var så mye redd, og følte at det ikke skulle gå bra, men det gjorde det:) hun er 15 måneder nå:) Og fikk beskjed om at dette Ikke var unormalt:)
 
Godt å lese at det virker ganske normalt :angelic: mye ubehag i livmor og mensmurringer i korsryggen her.. holder meg våken om natten :sour: men, så lenge det ender godt holder man ut :Heartred
 
Back
Topp