Tidlig gravid å feber

KML

Glad i forumet
Marsboere 2020
Jeg er kun 6uker på vei å har mistet to det siste året.
Jeg er selvfølgelig kjempe bekymra for det meste akkurat nå!

Har hatt vondt i halsen i to dager og nå ikveld fikk jeg feber. Har tatt paracet som jeg håper vil funke snart.

Men hvordan påvirker dette det lille rusket i magen?

Tok hcg prøver i dag å skal ta nye og TUL på fredag fordi jeg spotta i fire dager for to uker siden. Jeg trodde dette var mensen, men da jeg plutselig fikk positiv G-test så var nok ikke d mensen....

Tenker meg ihjæl!

Jeg er kun 6uker på vei å har mistet to det siste året.
Jeg er selvfølgelig kjempe bekymra for det meste akkurat nå!

Har hatt vondt i halsen i to dager og nå ikveld fikk jeg feber. Har tatt paracet som jeg håper vil funke snart.

Men hvordan påvirker dette det lille rusket i magen?

Tok hcg prøver i dag å skal ta nye og TUL på fredag fordi jeg spotta i fire dager for to uker siden. Jeg trodde dette var mensen, men da jeg plutselig fikk positiv G-test så var nok ikke d mensen....

Tenker meg ihjæl!

Paracet går fint innenfor anbefalingene på pakken :) god bedring.

• Liker
Reactions: KML
Jeg hadde feber flere ganger da jeg var gravid, mener å huske legen sa jeg måtte kontakte legevakten ved vedvarende feber over 40 grader, som jeg ikke fikk ned med Paracet, men at det også pleide å gå bra. God bedring!

• Liker
Husk at noen får også nedsatt immunforsvar når de er gravide og får derfor lettere forkjølelser, feber og influensa. Jeg har blir aldri syk, men når jeg gikk gravid, fikk jeg ALT :inpain:

• Liker
Var mye syk med nr 1 og var forkjøla i 9 måneder føltes det som, men gikk helt fint altså! Krysser fingrene for baby denne gangen:Heartred

Gratulerer med graviditeten! Håoer alt går bra denne gang. Litt feber bør gå helt fint, og du kan ta Paracet for å lindre smerte og dempe feber :-) God bedring!

Dere er så gode, å jeg er så takknemlig for at jeg kan skrive her å få gode råd og beroligende ord <3
Skal ringe legen i dag, gidder ikke å bruke ferien min på å være syk!

Takk for alle svar :)

Leste et sted at 90% av alle gravide blir forkjøla minst en gang ila svangerskapet, mye pga. Nedsatt immunforsvar.

Veldig viktig at du tar febernedsettende når du har feber. Det sa jordmor til meg. Så ikke baby blir «kokt». God bedring

Back
Topp