Tidlig fødte...

Kjenner på at det nærmer seg nå :) er 30+5.. Godt lille gutt er i magen enda. Men deilig og vite at det kan gå veldig bra om han plutselig vil ut :) under 10 uker til termin :D

Kjenner på at det nærmer seg nå :) er 30+5.. Godt lille gutt er i magen enda. Men deilig og vite at det kan gå veldig bra om han plutselig vil ut :) under 10 uker til termin :D

Samme her! Liker at statistikken er på vår aide, selv om det er veldig tidlig enda :) er 29+6 nå og magen har sunket og han har begynt med hodet ned .. Nå går det fort til teemin! :)

Å så godt å høre! :)

Håper det går bra med hun som du hadde hørt om da!! :)
Nevøen min ble født 26+0 og han er helt frisk å rask idag ;) kan fint gå bra nå ;)

Samme her! Liker at statistikken er på vår aide, selv om det er veldig tidlig enda :) er 29+6 nå og magen har sunket og han har begynt med hodet ned .. Nå går det fort til teemin! :)
Her er rumpa ned enda. Håper han snur seg i gid tid så eg slipper og tenke på det., kjenner ein som skal ha sete fødsel i desse dager så føler litt på det nå :p men har mangen uker og snu seg på enda :)

Virker som om alle her inne har vært heldige ja. Ingen senaborter eller ekstremt premature fødsler. :)

Sist termingruppe jeg var i var det ei som fødte i uke 23, det gikk ikke bra. :oops:

Håper alle babyene holder seg inne enda i mange uker!

Her er rumpa ned enda. Håper han snur seg i gid tid så eg slipper og tenke på det., kjenner ein som skal ha sete fødsel i desse dager så føler litt på det nå :p men har mangen uker og snu seg på enda :)

Hu her sitter ennå også, så håper virkelig hun har tenkt å snu seg før det blir for trangt:-)

Vet også om ei som har født. Det gikk dessverre ikke så bra med henne, men babyen overlevde.

Knip igjen! :p :)
Gla for hver dag med sprell og aktivitet, selv om bekken e vondt som bare pokker og jeg lekker som ei sil nedentil å må gå med stort bind! Toppers... :p hehe

Må si vi er flinke ! Heia oss :D Men nå raser tiden frem til termin, er jo bare ca 10 uker igjen for alle :eek::eek:

Back
Topp