Sitter her ig tenker på at det nå er ca 2 mnd til de første har termin her, og såvidt jeg har fått med meg er det ingen april babyer som har kommet veldig tidlig dette er jo kjempe bra, alle dyktige rugere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så synd. Hoppas de går bra me de. Hvor manga uker var hon på vei??Vet om ei som har født allerede. Håper det ikke blir flere med det første!
Kjenner på at det nærmer seg nå er 30+5.. Godt lille gutt er i magen enda. Men deilig og vite at det kan gå veldig bra om han plutselig vil ut under 10 uker til termin
Her er rumpa ned enda. Håper han snur seg i gid tid så eg slipper og tenke på det., kjenner ein som skal ha sete fødsel i desse dager så føler litt på det nå men har mangen uker og snu seg på endaSamme her! Liker at statistikken er på vår aide, selv om det er veldig tidlig enda er 29+6 nå og magen har sunket og han har begynt med hodet ned .. Nå går det fort til teemin!
Her er rumpa ned enda. Håper han snur seg i gid tid så eg slipper og tenke på det., kjenner ein som skal ha sete fødsel i desse dager så føler litt på det nå men har mangen uker og snu seg på enda
Rundt 25 uker på vei. For tidlig å si noe enda, men den lille lever (mer vet jeg ikke dessverre).Så synd. Hoppas de går bra me de. Hvor manga uker var hon på vei??
De var allt för tidligt ja. Känner en som blev född i uke 28. Hon er 10 Mnd frisk og rask.kryssar fingrarnaRundt 25 uker på vei. For tidlig å si noe enda, men den lille lever (mer vet jeg ikke dessverre).