Tidlig en tirsdags morgen. .

Lilla-87

Forumet er livet
I skrivende stund er klokka 06.23.
Jenny åler etter katten i raserfart, pappaen sover fortsatt, og jeg skal koke meg kaffe før vi begynner på frokosten.
Tungt regnvær ute i dag, og temperaturen er ikke noe å skryte over. Vurderte nesten å fyre opp.:confused:

Ingen planer i dag, anna enn at dagmammaen kommer en tur til. Syns det er godt at vi kan bruke litt tid sammen før det braker løs. Jonathan har ordna seg med hjemmekontor neste uke, men vi lurer på å la Jenny og dagmammaen være sammen likevel - bare at pappa er tilgjengelig om det skulle være noe.:)

Det hørtes veldig lurt ut, så hu og dagmammaen kan få en myk og god start:) Hehe, hu synes kattepusen er spennende hu også?!:D emmeth elsker kattene her også:p;):cool: I natt fikk venninna mi endelig lille jenta si:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Så bitteliten, veide kun 2.7 kg:rolleyes::) Jeg er så rørt og ikke minst stolt:D:D:D:D Jentene våknet kvart på 6 idag og Emmeth sover ennå:) Ha en fin dag, alle sammen:):):)

Kjekt med dagmamma:-)

Jeg har fått sovet litt i dag, leverte nasse i barnehagen klokka åtte og la meg med en gang jeg kom hjem, som faktisk til halvtolv. Kunne sovet lenger men synes det var å tøye strikken litt:-)

BV-appen er nede i dag, og det ser man virkelig på antall innlegg.:p
Håper den blir ordna snart slik at vi kommer oss innpå.

Hei hei!

Lenge siden jeg har hatt tid til å skrible noe her.Rekker stort sett bare å lese litt:-)

Jeg har hatt første dag på jobb i dag-det var tungt!!!Kjenner at hjernekapasiteten er svekket etter nesten ett år i baby-bobla:-) Men det går seg vel til!

Snuppa begynte i bhg forrige mandag,og det går veldig bra!En stor overgang selvfølgelig,men hun har hatt veldig korte dager,og kommer til å ha det en god stund fremover og.
Ellers har hun såvidt begynt å ta sine første steg nå.Kun tre-fire av ganga foreløpig,men det er veldig gøy å se henne prøve seg frem:-)

Ha en fortsatt fin tirsdag alle sammen.Nå skal mor slappe av i sofaen;-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hei hei!

Lenge siden jeg har hatt tid til å skrible noe her.Rekker stort sett bare å lese litt:)

Jeg har hatt første dag på jobb i dag-det var tungt!!!Kjenner at hjernekapasiteten er svekket etter nesten ett år i baby-bobla:) Men det går seg vel til!

Snuppa begynte i bhg forrige mandag,og det går veldig bra!En stor overgang selvfølgelig,men hun har hatt veldig korte dager,og kommer til å ha det en god stund fremover og.
Ellers har hun såvidt begynt å ta sine første steg nå.Kun tre-fire av ganga foreløpig,men det er veldig gøy å se henne prøve seg frem:)

Ha en fortsatt fin tirsdag alle sammen.Nå skal mor slappe av i sofaen;-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så spennende med barnehage, og så flink hun er som går! Når er hun født igjen?
Kos deg virere med sofasliting :D

BV-appen er nede i dag, og det ser man virkelig på antall innlegg.:p
Håper den blir ordna snart slik at vi kommer oss innpå.
Hoho!
Hvordan gikk det med dagmammabesøk i dag?

Kjekt med dagmamma:)

Jeg har fått sovet litt i dag, leverte nasse i barnehagen klokka åtte og la meg med en gang jeg kom hjem, som faktisk til halvtolv. Kunne sovet lenger men synes det var å tøye strikken litt:)
SÅ flink du er som sover når du kan! HVordan er formen din ellers nå?

Jenny åler etter katten i raserfart, pappaen sover fortsatt, og jeg skal koke meg kaffe før vi begynner på frokosten.
Tungt regnvær ute i dag, og temperaturen er ikke noe å skryte over. Vurderte nesten å fyre opp.:confused:

Ingen planer i dag, anna enn at dagmammaen kommer en tur til. Syns det er godt at vi kan bruke litt tid sammen før det braker løs. Jonathan har ordna seg med hjemmekontor neste uke, men vi lurer på å la Jenny og dagmammaen være sammen likevel - bare at pappa er tilgjengelig om det skulle være noe.:)

Hehe, sånn var det her og, før vi måtte omplassere katten vår grunnet han mulig er allergisk.:( Men den halen til katten - den var stor stas. Men tror ikke katten syntes det var like kjekt...;)

Det hørtes veldig lurt ut, så hu og dagmammaen kan få en myk og god start:) Hehe, hu synes kattepusen er spennende hu også?!:D emmeth elsker kattene her også:p;):cool: I natt fikk venninna mi endelig lille jenta si:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Så bitteliten, veide kun 2.7 kg:rolleyes::) Jeg er så rørt og ikke minst stolt:D:D:D:D Jentene våknet kvart på 6 idag og Emmeth sover ennå:) Ha en fin dag, alle sammen:):):)

Såå kjekt med veninner som også har fått/skal få barn! Vi har blitt en god gjeng her og etterhvert, og det er så utrolig koselig:)

SÅ flink du er som sover når du kan! HVordan er formen din ellers nå?

Det samme egentlig, jeg hadde ikke klart noe annet enn å legge meg hehe:-) Det skal ikke bli noe problem å sovne i natt heller kjenner jeg:-)

God kveld:)

Eg sitter no her på kveldsvakt no igjen;) Vært en lang dag med gogutten som våkna kl. 05.45, full fart med han, så på kveldsvakt, seint hjem og på kurs i morgen tidlig. Blir lange dager, men kjenner allikavel det er godt å være i hverdagen igjen, samt ha litt variasjon i dagene:)

I morgen blir det ut å kjøpe sko til Jonathan, han har bare brukt sånne "skinntøfler/sko" til no, men bør vel få seg noe ordentlig etterhvert stakkar;) Noen som har noen gode tips til gode sko som er lette å bruke, men samtidig tåler en støyt på lekeplassen?:)

Haha katter er populært! Liana bryr seg ikke så mye om katten til mora mi, men hunden er kjempe morsom å klatre på og dra i halen :P

Er nok et veldig godt valg dere har tatt med tanke på at dagmammaen og mannen din er hjemme :) Alltid greit med en rolig og behagelig tilvenning :)
Hvordan gikk det forresten?

★Sender fra pipe-gjøken★

Så moro når venner får baby :D har du fått hilst på den lille?

★Sender fra pipe-gjøken★

Kjekt med dagmamma:-)

Jeg har fått sovet litt i dag, leverte nasse i barnehagen klokka åtte og la meg med en gang jeg kom hjem, som faktisk til halvtolv. Kunne sovet lenger men synes det var å tøye strikken litt:-)

Hehe ja sykt hvor mye man kan sove i den tiden av svskapet, og fremdeles sove godt om natten :P man får lissom aldri nok søvn.. hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

God kveld:)

Eg sitter no her på kveldsvakt no igjen;) Vært en lang dag med gogutten som våkna kl. 05.45, full fart med han, så på kveldsvakt, seint hjem og på kurs i morgen tidlig. Blir lange dager, men kjenner allikavel det er godt å være i hverdagen igjen, samt ha litt variasjon i dagene:)

I morgen blir det ut å kjøpe sko til Jonathan, han har bare brukt sånne "skinntøfler/sko" til no, men bør vel få seg noe ordentlig etterhvert stakkar;) Noen som har noen gode tips til gode sko som er lette å bruke, men samtidig tåler en støyt på lekeplassen?:)

Så gøy med skoshopping :D har dessverre ikke så mye tips å komme med, for ser etter noe selv til snuppa.. noe som er godt å ha på, men som tåler litt vann og ikke minst støyt :P så er åpen for tips jeg også :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Hoho!
Hvordan gikk det med dagmammabesøk i dag?
Det gikk fint!:) Hun har vært her noen timer to dager på rad nå. Og hun fikk både skifta bleie og trilla henne til dubb nr.2 i dag. I morra kommer hun en tur, og da drar jeg til byen og handler litt, slik at de får prøvd seg alene sammen. Hun har jobba i bhg før, så hun er flink med barn. :)

Yeeeej appen funka:D men går litt treigt :P
Idag har jeg og Liana vært på café med en tidligere bestevenninne av meg :D hun bor ikke her nå, så har lissom ikke like mye kontakt, men nå er hun på besøk hos mora og søsknene :) ellers har vi vært hjemme og styra med det vanlige:P

Liana har begynt å bli helt gira når vi kommer til bhgen ved levering/henting av Emira:D er ikke redd noen og har begynt å krabbe inn på avdelingen så fort jeg har snudd ryggen! Så er ikke bekymret for hennes start hvertfall;);)

★Sender fra pipe-gjøken★

Haha katter er populært! Liana bryr seg ikke så mye om katten til mora mi, men hunden er kjempe morsom å klatre på og dra i halen :P

Er nok et veldig godt valg dere har tatt med tanke på at dagmammaen og mannen din er hjemme :) Alltid greit med en rolig og behagelig tilvenning :)
Hvordan gikk det forresten?

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, jeg tror det kommer til å gå fint. Godt at vi er trygge på ordninga alle sammen, og da er det greiere å reise bort også. :)

Viser til svaret mitt til FruH ang hvordan det gikk i dag.:)

Hehe, sånn var det her og, før vi måtte omplassere katten vår grunnet han mulig er allergisk.:( Men den halen til katten - den var stor stas. Men tror ikke katten syntes det var like kjekt...;)
Tror ikke katten vår er så begeistra alltid heller..:p Hun går dit hun skal, og når vesla har nådd frem dit, så går katten langt bort. And so it continues..:)

Back
Topp