Tidlig blødning

tralala

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Er det noen som har opplevd tidlig blødning?
Onsdag (4+5) begynte jeg å se litt blod på papiret, og slik har det vært siden.
Tror streken er sterkere på bt, men føler meg fortsatt ikke trygg på at dette går bra.

Er 5+2 idag. Fikk 2-3 på cbd idag. For 8 dager siden fikk jeg 1-2...

Ja, jeg hadde blødning ca uke seks første svangerskap. Helt vanlig. Så lenge det ikke kommer veldig mye eller klumper, ville jeg ikke bekymret meg...

Det var spotting, både friskt og brunt blod. En ukes tid kanskje... Men noen har full mens til vanlige tider mens de er gravide. Slimhinnene er veldig skjøre og har mye mer blod enn vanlig, så det er vanlig å blø. Om du er bekymret, kan du Evt sjekke på privat ultralyd.

Det var spotting, både friskt og brunt blod. En ukes tid kanskje... Men noen har full mens til vanlige tider mens de er gravide. Slimhinnene er veldig skjøre og har mye mer blod enn vanlig, så det er vanlig å blø. Om du er bekymret, kan du Evt sjekke på privat ultralyd.

Jeg vet det er vanlig. Blir bare bekymret med tanke på at vi har vært prøvere siden september 2014, hatt to kjemiske og en ma i uke 11.

Jeg vet det er vanlig. Blir bare bekymret med tanke på at vi har vært prøvere siden september 2014, hatt to kjemiske og en ma i uke 11.

Skjønner! Hvilken uke er du i da? Går jo an å sjekke hjertelyd med doppler, eller Evt dra på ultralyd for å sjekke at ting er bra :-)

Skjønner! Hvilken uke er du i da? Går jo an å sjekke hjertelyd med doppler, eller Evt dra på ultralyd for å sjekke at ting er bra :-)

Jeg er bare 5+2 idag, men regner med å kontakte legen når påsken er over. Har ikke privat ul her, så jeg må få henvisning fra legen.

Back
Topp