Tidlig bekkenløsning

Lykke_lille93

Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Er i dag 9+2 og sliter utrolig med bekkenet allerede.

Flere som sliter med dette? Hvordan får man det "påvist" av lege?

Tror ikke det er mulig å få det påvist av legen, ingen som vet hvorfor noen får smerter og andre ikke. Men legen stoler på beskrivelsene dine av smertenivået og hvor hemmende det er. Jeg slet med det i forrige svangerskap (for noen månedet siden, mistet), men denne gangen er jeg forreleby fin:) er 9+3 i dag.
Tipsene er: pute mellom beina om du ligger på siden og gå med samlede bein ut/inn av bilen bl.a;)

Er 10+0 i dag, å har begynt å fått problemer med bekkenet den siste uken. De siste dagene har det vært skikkelig vondt når jeg går, sitter og ligger på siden :( håper bbhugme puta kommer i posten snart så jeg kan ligge litt bedre om natta!

Er 10+0 i dag, å har begynt å fått problemer med bekkenet den siste uken. De siste dagene har det vært skikkelig vondt når jeg går, sitter og ligger på siden :( håper bbhugme puta kommer i posten snart så jeg kan ligge litt bedre om natta!

Du får gi en lyd om bbhugme funker :) Våknet med smerter fra en annen verden i skulder/nakke-region siden jeg ikke finner gode liggestillinger lengre :(

Du får gi en lyd om bbhugme funker :) Våknet med smerter fra en annen verden i skulder/nakke-region siden jeg ikke finner gode liggestillinger lengre :(
Skal si fra så fort den er i hus og fått testet! :) for skuldre og nakke så kan du evt prøve med annen hodepute? Jeg sliter mye med skuldrene, men sover bedre etter jeg kjøpte meg ny og litt "fastere" hodepute :) finnes jo mange forskjellige typer puter, dra i en butikk å prøv å se hva du føler gir best støtte og komfort :)

Slitet selv - men usikker på om det er fra en stygg rideulykke jeg hadde i februar hvor jeg fikk fissur i bekkenet eller om det er bekkenet gr. graviditeten - eller om det er kombinasjonen

Jeg sliter også med bekkenet. Veldig vondt nederst (mest på høyre side) som stråler forran i lysken og ned i høyre benet.. legen derimot har kategorisert det som muskelsmerter...

Jeg sliter også med bekkenet. Veldig vondt nederst (mest på høyre side) som stråler forran i lysken og ned i høyre benet.. legen derimot har kategorisert det som muskelsmerter...

Har det likt, bare motsatt side. Viktig å stå på ditt da det er din kropp og din helse tenker jeg. Det er du som skal fungere i hverdagen nå, og ikke minst etter fødselen også! Bare til å pushe på :)

Da har jeg fått testet den noen dager! Og den er verdt hver en krone! :D redder nattesøvnen min hvertfall! Er også en drøm å bruke i sofaen, da hoftene mine en veldig vonde for tiden. Beste investeringen jeg har gjort! :D

Da har jeg fått testet den noen dager! Og den er verdt hver en krone! :D redder nattesøvnen min hvertfall! Er også en drøm å bruke i sofaen, da hoftene mine en veldig vonde for tiden. Beste investeringen jeg har gjort! :D

Supert! Og tusen takk for tilbakemelding :) Da blir det nok en investering her i hus også :)

Hva er liksom mest fremtredende symptomer på bekkenløsning? Jeg har lest meg gal på Internett, kjekt å vite hvis det skulle dukke opp..

Noen som har vært til behandling eller trener? I morgen skal jeg bli med kiroen min, og han ville teste kjernemuskulaturen min ut ved å koble meg til en maskin som forteller hvor mye og hvilen muskel som blir aktivisert av forskjellig trening, slik at vi kan finne rett trening til meg. Er rimelig ille i bekkenet, lysk og korsrygg nå. I går da jeg var til vanlig behandling, sa han at jeg hadde hovnet rikelig opp rundt bekkenet i korsryggen. Og dette var visst noe mann gjord sent i svangerskap, om det i det hele tatt skjedde. Ser for meg ett svangerskap i rullestol. Men dette er helt uaktuelt. Om jeg må gi opp studier for å trene, så får jeg heller det.

Back
Topp