Tidlig bekkenløsning?!

AnnePanne

Betatt av forumet
*MIA*
Er 5+1 idag og eg klarer så vidt å stå oppreist! Har ein gutt på 2 år som har vert sjuk, så masse bussing og kosing. Og idag smalt det :( Mannen er på reisejobb, og eg reiser på jobb om litt over ei veke. Planen min var å jobbe lengst mulig, har fri tre veker etter to veke på jobb, så tenkte ditta skal gå greit :p
Fleire som kjenner det allerede? Eller har erfaring med det fra tidligere svangerskap og bare venter på at det skal komme? :/

Jeg kjenner det allerede jeg også.. Tenker å prøve å forebygge mest mulig ved å gå turer åsånn :p

Jeg kjenner det allerede jeg også.. Tenker å prøve å forebygge mest mulig ved å gå turer åsånn :p

Ja har vert ein del aktiv, med turer og sykling kver dag i håp om å ha god form. Men etter ein skogstur idag så var det komt for fullt :/ Sist så blei det verre når eg prøvde å holda meg i aktivitet, så har eit så stort ønske om at det ikkje er tilfelle dinna gongen! Håpe det gir seg :)

Huff. :/ Er selv 5+3. Ikke merka no sånt enda, men vet at det har kommet tidlig hos flere i min familie..

Vet dere om man kan tøye mens man prøver å forebygge det?

Har vel aldri vært helt kvitt det etter sist svangerskap. Ikke hatt smerter hele tiden, men har kommet plutselig med jevne mellomrom.
Har ikke merket det noe verre enda heldigvis, men er forberedt på at det kommer til å bli det.

Jeg føler det samme, men min mor sa det kunne være at embryoet som presset på bekkenet.

Back
Topp