Violeta
Augustbruker
Etter å ha hentet treåringen min i barnehagen i dag satte jeg henne i bilsetet og så kom selvfølgelig "Jeg må tisse!". "Klarer du holde deg?" "NEI!" Så litt stressa så hiver jeg alt jeg bærer på i bilen, tar ut igjen jenta og lar henne tisse i gresset (et stykke å gå opp til bhg igjen). Setter henne inni igjen og lukker døra. Det er når jeg skal åpne framdøra jeg merker det; bilen er låst! I solsteiken! Med treåringen fastlåst i setet inni! Aaaangst! Og nøkler og telefon på innsiden. Nå var det rett før panikken slo inn. Fikk stoppet en dame på gata og lånt telefonen hennes. Heldigvis husket jeg nummeret til mannen i hodet. Måtte ringe noen ganger før han tok den (ukjent nummer). Og griseflaks så var han tilfeldigvis på hjemmekontor (5 min unna) i stedet for på kontoret (30 min unna). Eller bortreist..... Uff, tenk å ha det hodet!!!! Han kom fort og storesøster bare lo og sa "Mor er tøysete og har ikke nøkkel, far er snill og låser opp!". Kjente skrekken satt i meg en stund. Alternativet hadde vært å knuse ruta (helt ny bil.....) Ingen koselig opplevelse! Trodde nesten ikke det skulle være mulig å låse bilen med nøkkelen inni på nye biler... Noen som har gjort lignende stunts?