Tidlig å kjenne liv?

mailykke17

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Er førstegangs og i uke 16, i dag har kjent dirringer og "liv" flere ganger. Kan det stemme at det er fosteret jeg kjenner?:)

Det tror jeg at jeg har ogEr 17+3 i dag(førstegangs) og har kjent små "dult" og bobler som jeg ikke får til å stemme at bare er luft

Første svangerskapet mitt begynte jeg å kjenne liv fra uke 16. Så gratulerer er nok den lille du kjenner

Med første kjente jeg liv i uke 15-16 og pappaen spark på utsiden allerede i uke 17 så det et nok ikke umulig :D

Det tror jeg at jeg har ogEr 17+3 i dag(førstegangs) og har kjent små "dult" og bobler som jeg ikke får til å stemme at bare er luft
Første svangerskapet mitt begynte jeg å kjenne liv fra uke 16. Så gratulerer er nok den lille du kjenner
Med første kjente jeg liv i uke 15-16 og pappaen spark på utsiden allerede i uke 17 så det et nok ikke umulig :D
Ååå, så gøy :D da satser jeg på at det er det :) spennende!

Jeg fikk første spart i uke 16! Det sies at de "grøsser" om de tisser også :-)

Så spennende å begynne å kjenne liv! Jeg synes jeg kjenner rare bevegelser i magen hele tida, men har det ikke helt klart for meg hva som er tarmbevegelser og hva som evt er baby :P Gleder meg til det skillet blir litt mer tydelig :)

Jeg er 18+1 og kjenner ingenting :P Fikk tips om å drikke brus med sukker, så i morra blir det julebrus på meg :P

Dette er så gøy! Heldigvis går tiden fort frem til uke 20 nå, håper å kjenne det ordentlig da :) var hos legen i dag og han mente det var alt for tidlig å kjenne liv nå. Partypooper :p

Jeg begynte å kjenne liv når jeg var 15+0 :)

Sist kjente jeg liv tidlig og pappaen kunne kjenne det utenpå magen i uke 15. Skulle likt å høre hva slags forklaring legen din hadde hatt om han hadde kjent de sparkene vi kjente. Var ikke noe tvil! ;) Nå har jeg morkaken foran og både jeg og pappaen kunne kjenne liv i uke 17 :)

Ååå, jeg er så utålmodig! Er 16+2 i dag og førstegangs, så prøver å tenke at jeg må vente litt.
Likevel kjente jeg noe på både innsiden og utsiden av magen i går. Men det er vel litt usannsynlig at jeg kjenner det første sparket på innsiden og utsiden???
Kjenner liksom ingenting i løpet av dagen, bare noe veldig ubestemmelig på kvelden. Sånn utenom dette ene sparket i går da.

Jeg kjente skikkelig liv i 30 minutter når jeg var 15+5. Er førstegangs..

Kjenner liv utenpå nå (bekreftet av jordmor på tul), er 15+0. Har morkake forran åpningen, men på framvegg.. Sist hadde jeg morkake forran og kjente ikke noe før uke 20..

Back
Topp