Tidli ul

jeanetteh

Forelsket i forumet
Dere som har vært på ul tidli uke fem- har dere sett noe? Hva er det tidligste dere har vært
Og så dere
Noe?

5+3 kun fostersekk (trodde egentlig eg va 6+3), va tebake nesten eksakt to uker seinare fekk då se et blinkandes hjerta, då fant gyn ut at eg kun va 7+2, så nesten satt ei uka tebake :) Viss det ikkje e noe medisinsk grunn te at du ska på tidelig ul så anbefale de å venta te uke 6-7 så du e sikker på å få se et blinkandes hjerta :)

Var for over to uker siden men tror jeg var uke 4+ noe da :o så anlegg til noe men ikke noe mer var fem dager etterpå å da var det vanskeligere se noe .. Men hun gynekologen sa mye rart :/ og var ikke noe god syns jeg . Skal til min gynokolog tirsdag så veldi spent - to dager før første ul hadde jeg tatt test som viste 2-3 uker - fem dager etter når jeg var på ul igjen å hun dama ikke så noe Særli tok jeg ny som viste 3+ så satser på det bare var så tidli at det ikke var noe utvikling enda eller var så lite at den dagen var det vanskelig se? Har maaaasse symptomer hvertfall

Jeg var 5+6 og så kun en fosterpose. ikke noe inni. Gyn sa jeg nok var knapt 5 uker. 2 uker og 1 dag senere så vi foster og hjerte osv. Ble målt til 8+3. Forstå det den som kan :p

Skal til MIN gynokolog tirsdag :) det blir nok bra :)

Jeg ble sittende som et spørsmålstegn etter ul. Etter eggløsning ville jeg vært 7+4 uker på vei, men så bare en bitteliten prikk med bankende hjerte. Så gyn mener jeg er rundt 6 uker (knapt det) ^^ noe jeg ikke får til å stemme ^^ men så lenge det er liv er jeg fornøyd <3 fikk ny gratis time den 15 juni, så får vi se hva ul viser da:D

Back
Topp