Tidli ul

jeanetteh

Forelsket i forumet
Noen i Oslo Oslo omegn som har bestilt time til tidli ul ? Pris :)?
 
Vi skal på Oslo City Legesenter. Koster 1.100-1.200kr. Veldig enkelt å bestille time på nettet og kan velge timer fra tidlig om morgenen og sent på dagen. Vi skal ta time etter kl.17 slik at begge kan være med å se. ❤️
Har bestilt time hos Aage Huseby som er gynekolog der og overlege på Ahus. Har lest litt om han og skal være veldig flink!
 
Ingen ventetid på Volvat. Kostet 1510,-.
 
1000-1500kr ? Er det vanlig at det er så dyrt? Jeg har bestilt i stavanger til 600kr.
 
Aner ikke hva jeg skal betale jeg. Men det er ikke uvanlig at "helt privat" koster i den størrelsen. Jeg skal hos gyn jeg er henvist til fra fastlege for hormonell behandling, så dette er en del av oppfølgingen der. Aner ikke hva det koster. Han tar jo ul av meg hver gang jeg er der. Ikke at jeg husker hva jeg betaler heller. Det har vært blodprøver ekstra og sånn også.
 
Aner ikke hva jeg skal betale jeg. Men det er ikke uvanlig at "helt privat" koster i den størrelsen. Jeg skal hos gyn jeg er henvist til fra fastlege for hormonell behandling, så dette er en del av oppfølgingen der. Aner ikke hva det koster. Han tar jo ul av meg hver gang jeg er der. Ikke at jeg husker hva jeg betaler heller. Det har vært blodprøver ekstra og sånn også.
Legen min henviser meg til privat. Jeg spurte om d ble dyrere enn offentlig, mn ho sa d lå på rundt samme prisen. Er spent jeg også:)
 
Back
Topp