Tidenes mest slitsomme 17.mai

En mektig slitsom dag. Har ikke klart å gå tur på ukesvis,så selve 17 Mai toget var hardt å få unnagjort :sick009 mye oppkast og akutt vondt bekken.. så nå er senga funnet for allerede 3 kvarter siden :happy:

fikk heldigvis en totimers uavbrutt ettermiddagslur i dag både jeg og mannen når mormoren passet på prinsessa på 10 mnd! Det var ubeskrivelig godt og behøvd :)

Dagen har gått i ett fra ungene våknet kl 05.30. Er i tillegg på kveldsvakt så kjenner det skal bli godt og komme hjem snart :o Nå er jeg så sliten at jeg bare brekker meg :P

Huff, føler med deg:/
Dagen har i grunnen gått overraskende bra. Men bekkenet mitt har virkelig begynt å trøble:s
føles som om hoften svikter litt når jeg går, og så sliter jeg med å reise meg opp og å bøye meg. Det stråler skikkelig.
Tålte nok ikke å gå i 17.mai tog...

Ah at dere orker stakkars <3 sånn sett er jeg heldig som er førstegangs, hadde ingen barn å ta meg av i dag. Men var uansett dødssliten så lå bare i senga og satt hjemme og så barnetoget på tv x)

Dagen gikk egentlig veldig bra, men var utrolig sliten når jeg kom hjem.. Sov i to timer, for så å være våken litt før jeg la meg for kvelden :p

Måtte møte 6 for å spille med korpset, så var ganske ferdig etterpå :P Gikk rett hjem kl 12 og sov i 5 timer, sto opp og lagde middag mens jeg spydde som en gris, til tross for at jeg hadde tatt postafen, og så litt på tv før jeg gikk og la meg igjen. Merker det i dag for å si det sånn :P

Back
Topp