Gullet sovner i armene mine og jeg legger ut en liten post på facebookgruppa til meg og noen venninner om det. 10 min etter jeg posta så hyler han som en stukken gris! Jeg må nesten bare le... Evt gråte...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm.. Han reagerer på det altså? Jeg spiser ofte løk, men tror ikke han reagerer spesielt på det heldigvis...
Kjedelig, for løk er jo så godt! Håper han ikke plages sånn langvarig når det først står på da![]()
Jepp! Sover nå da, tror jeg..Tørr liksom ikke si det for sikkert!
![]()
Hehe, ja jeg også! Aller helst sier jeg "han våkner sikkert om 10 minutt"... Da bruker det å gå bedreKrysser fingreJeg er så overtroisk at jeg alltid må banke i bordet hver gang jeg har lirt av meg en sånn optimistisk kommentar.Men det hjelper ikke alltid likevel,hehe
![]()
Man tenker liksom "hva skjer" når de ikke våkner...Så typisk
Jeg har lagt nasse for 20 min siden, virker (bank i bordet) som hun har sovnet godt for en gangs skyld, vanligvis må jeg ned minst en runde til etter å ha lagt henne i senga![]()
Hehe jaMan tenker liksom "hva skjer" når de ikke våkner...![]()
Kan det være krydderet han reagerer på og ikke løken???Ja desverre.
Har prøvd det i mange former, og det går som oftest bra.
Kommer sikkert litt an på hvor sterk løken er.
Enda i dag kokte vi den før vi hadde den i fahitas-kjøttet![]()
Nei, forrige gang var det løk stekt i ovnen med potetbåter, rent kjøtt ellers.Kan det være krydderet han reagerer på og ikke løken???