Tidenes jinx...

lillepolly

Glad i forumet
Januarlykke 2019
Gullet sovner i armene mine og jeg legger ut en liten post på facebookgruppa til meg og noen venninner om det. 10 min etter jeg posta så hyler han som en stukken gris! Jeg må nesten bare le... Evt gråte...

Åh, så typisk! :D

Samme skjedde her.
Men jeg tror han våknet pga at jeg spiste løk i dag.
Gikk heldigvis over!

Hmm.. Han reagerer på det altså? Jeg spiser ofte løk, men tror ikke han reagerer spesielt på det heldigvis...

Hmm.. Han reagerer på det altså? Jeg spiser ofte løk, men tror ikke han reagerer spesielt på det heldigvis...

Ja desverre.
Har prøvd det i mange former, og det går som oftest bra.
Kommer sikkert litt an på hvor sterk løken er.
Enda i dag kokte vi den før vi hadde den i fahitas-kjøttet :(

Kjedelig, for løk er jo så godt! Håper han ikke plages sånn langvarig når det først står på da ;)

Kjedelig, for løk er jo så godt! Håper han ikke plages sånn langvarig når det først står på da ;)

Det gikk greit i dag.
Sist gikk det virkelig ikke bra. Han hylte seg helt ut, stakar!
Purre og hvitløk går bra da, jeg får holde meg til det!

Jepp! Sover nå da, tror jeg.. :p Tørr liksom ikke si det for sikkert! :D

Krysser fingre:-) Jeg er så overtroisk at jeg alltid må banke i bordet hver gang jeg har lirt av meg en sånn optimistisk kommentar.Men det hjelper ikke alltid likevel,hehe:-)

Så typisk:-)

Jeg har lagt nasse for 20 min siden, virker (bank i bordet) som hun har sovnet godt for en gangs skyld, vanligvis må jeg ned minst en runde til etter å ha lagt henne i senga:-)

Krysser fingre:) Jeg er så overtroisk at jeg alltid må banke i bordet hver gang jeg har lirt av meg en sånn optimistisk kommentar.Men det hjelper ikke alltid likevel,hehe:)
Hehe, ja jeg også! Aller helst sier jeg "han våkner sikkert om 10 minutt"... Da bruker det å gå bedre :p :D Haha... Disse små altså... Sjef i huset! ;) :)

Man tenker liksom "hva skjer" når de ikke våkner... ;)
Hehe ja:D Hun sover faktisk enda, må være utslitt (bank i bordet igjen):)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Ja desverre.
Har prøvd det i mange former, og det går som oftest bra.
Kommer sikkert litt an på hvor sterk løken er.
Enda i dag kokte vi den før vi hadde den i fahitas-kjøttet :(
Kan det være krydderet han reagerer på og ikke løken???

Back
Topp