Tidenes bursdagsgave

MaVo91

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Junilykke 2022
Ble mildt sagt sjokka, overrasket å hele pakken igår på selveste bursdagen min vi har ikke prøvd å bli gravid, har en sønn på 10mnd som kom til med prøverør. Trodde helt ærlig ikke jeg kunne bli gravid på egenhånd men der ble vi tatt på sengen gitt.

Våknet igår med hetetokt og ømme pupper. Dette har jeg ikke hatt siden første svangerskap så falt meg ikke til ro med at det bare var mensen på tur. Den skal jeg ha i morgen men fikk mor til å kjøpe med tester til meg med samme hun var å handlet. Tok 2 forskjellige. En tidlig digital og en vanlig. Og gjett om å få puls da når dette var synet jeg fikk
 

Vedlegg

  • 20230301_090107.jpg
    20230301_090107.jpg
    816,5 KB · Visninger: 56
  • Snapchat-47224671.jpg
    Snapchat-47224671.jpg
    253,6 KB · Visninger: 55
Ble mildt sagt sjokka, overrasket å hele pakken igår på selveste bursdagen min vi har ikke prøvd å bli gravid, har en sønn på 10mnd som kom til med prøverør. Trodde helt ærlig ikke jeg kunne bli gravid på egenhånd men der ble vi tatt på sengen gitt.

Våknet igår med hetetokt og ømme pupper. Dette har jeg ikke hatt siden første svangerskap så falt meg ikke til ro med at det bare var mensen på tur. Den skal jeg ha i morgen men fikk mor til å kjøpe med tester til meg med samme hun var å handlet. Tok 2 forskjellige. En tidlig digital og en vanlig. Og gjett om å få puls da når dette var synet jeg fikk
Gratulerer så mye med fin overraskelse!:joyful::Heartred
 
Gratulerer så mye med fin overraskelse!:joyful::Heartred
Tusen takk :love7veldig fin overraskelse ja men ikke helt etter planen å få en til så tidlig. Så er litt i sjokk både for at den er 100% hjemmelaget men også veldig uplanlagt :laughing002
 
Ble mildt sagt sjokka, overrasket å hele pakken igår på selveste bursdagen min vi har ikke prøvd å bli gravid, har en sønn på 10mnd som kom til med prøverør. Trodde helt ærlig ikke jeg kunne bli gravid på egenhånd men der ble vi tatt på sengen gitt.

Våknet igår med hetetokt og ømme pupper. Dette har jeg ikke hatt siden første svangerskap så falt meg ikke til ro med at det bare var mensen på tur. Den skal jeg ha i morgen men fikk mor til å kjøpe med tester til meg med samme hun var å handlet. Tok 2 forskjellige. En tidlig digital og en vanlig. Og gjett om å få puls da når dette var synet jeg fikk

Hurra!!! Gratulerer så mye med verdens beste bursdagsgave! :) og gratulerer med dagen!

Selv fikk jeg en litt forsinket bursdagsgave, fint det også ;)
 
Ble mildt sagt sjokka, overrasket å hele pakken igår på selveste bursdagen min vi har ikke prøvd å bli gravid, har en sønn på 10mnd som kom til med prøverør. Trodde helt ærlig ikke jeg kunne bli gravid på egenhånd men der ble vi tatt på sengen gitt.

Våknet igår med hetetokt og ømme pupper. Dette har jeg ikke hatt siden første svangerskap så falt meg ikke til ro med at det bare var mensen på tur. Den skal jeg ha i morgen men fikk mor til å kjøpe med tester til meg med samme hun var å handlet. Tok 2 forskjellige. En tidlig digital og en vanlig. Og gjett om å få puls da når dette var synet jeg fikk
Fantastisk gave! Gratulerer så mye med både dagen og streken:D
 
Tusen takk :love7 et enormt sjokk vertfall. Fått fordøyd det litt nå men sliter med kvalme og er alene stort sett hele tiden med mini så er litt tussig å være både mamma og gravid nå :schocked028 men selfølgelig kjenner jeg at jeg begynner å glede meg
 
Tusen takk :love7 et enormt sjokk vertfall. Fått fordøyd det litt nå men sliter med kvalme og er alene stort sett hele tiden med mini så er litt tussig å være både mamma og gravid nå :schocked028 men selfølgelig kjenner jeg at jeg begynner å glede meg
Ja det er ikke alltids like lett å være gravid da:bag: Samboer jobber skift så jeg er mye alene med ungene, og husker godt da jeg var alene med nr 1 mens jeg ventet nr 2. Spent på hvordan det blir når samboer er ferdig i perm om en uke, håper bare kvalmen ikke blir like ille og langvarig som sist:hungover:
 
Tusen takk :love7 et enormt sjokk vertfall. Fått fordøyd det litt nå men sliter med kvalme og er alene stort sett hele tiden med mini så er litt tussig å være både mamma og gravid nå :schocked028 men selfølgelig kjenner jeg at jeg begynner å glede meg
Huff da er vi flere i nesten samme båt. Er også mye alene da mannen reiser en del i jobben. Sist gikk det jo greit selv om jeg spøy hver dag, hele tiden fram til andre trimester. Men kjenner jeg gruer meg til å være dårlig og alene med ungen ja, foreløpig er det bare kvalme.
 
Back
Topp