Tidenes bæsje "opplevelse"

MalinogLillebror

Blir kjent med forumet
Ja.....Lillegutt bæsjer en gang i uka, å da kommer det MENGDER!

Han pleier vanligvis å gjøre det i fanget på pappan sin, men i natt valgte han altså å bruke meg som toalett!!!!
Han fikk mat i fire tiden, men falt ikke til ro etterpå. Jeg tenkte det sikkert var en rap som skulle ut, så jeg tok han opp...
Etter en kort stund BRAKER det i bleia, han ble skikkelig salig i blikket[:D] Jeg tenkte at viss dette ikke skal gå i hele senga bør jeg fly på badet straks- men jeg rekker ikke tenke tanken ferdig før det braker løs igjen[:)]
Det var bæsj OVERALT....Jeg hadde hele magen og låra mine med bæsj, i tillegg var jo selvsagt han utbæsja[:D][:D] Bæsj i senga, bæsj på dyna mi, og bæsj på dyna hans[:)]
Det dryppa faktisk bæsj på gulvet når jeg spurta fra soverommet til badet[:D] Deilig å kjenne når det bare renner nedover leggene- hahahaha [:D][:D]

Der endte med dusjing og skifting av sengtøy sånn mellom 4 og 5 i natt. Ikke den aktiviteten jeg foretrekker på den tiden av døgnet. Theo var selvsagt i storslag etterpå-han hadde jo fått BÆSJA [:)] Sovnet ikke før syv i morres, og storesøster våknet halv åtte...Gjeeeeeeeeeeesp.......

Ha en fin dag folkens [;)] Ble mye detaljer her, burde kanskje advart på forhånd [;)]

hehe.. godt at han får tømt seg ordentlig[:D]

hehe....ja!
Han sover veldig godt nå [:)]

hahaha[:D]

haha og jeg som klager min nød når Ylva bæsjer litt på ryggen eller på magen...[:D]

Nå må du legge deg når ungene sover, drit i husarbeid - det går ingen steder.

ORIGINAL: Salsa82

Deilig!!!!!

Ntååååh..... Tenk så godt det var for han da[:D] Hehe!

Hadde en liten innsident igår vi også, hadde det ikke vært for at stelle-greia har så høy kant, så hadde det dura rett i veggen på andre sida av badet[:D] Hun gjorde like godt fra seg i badebaljen samtidig[:D]

ojojoj!! stakkaren har sikkert vert proppa full, han!:P du skal vere glad sånt ikkje pleier å skje så ofte!:D

å eg som syntes joakim bæsjer mykje sia han alltid driter ut minst eit klesplagg for dagen!:P

Hm. Tobias bæsjer en god del han også, men har aldri opplevd at han har bæsjet utenfor bleia.. Men e e gla førr at han har på seg bleia når han bæsjer, førr hvess han har lagt naken så har det flakset over heile leilighetn... [8|]
Han tar skikkelig i. Vi hør bare "nnnngh" og så braka da i bleia... Han tar så i at han blir rød i topplokket [8D]

Hadde en liten opplevelse her også idag rett før vi skulle til legen. Amma henne litt også ville hum ikke ha mer så jeg trodde hun var ferdig og skulle rape henne og da smallt det to ganger i bleia gitt, ikke opplevd det før. ikke nok med at det smalt, men hun bæsja oppover!! Forstå det den som kan. Så da blei det helskift og dusj og vi kom for seit til legen, måtte sjekke om jeg fortsatt kunne og det var greit.

Noen har aldri opplevd bæsj utenfor bleia, her er det mer sånn at det er en gledelig overaskelse viss det stopper før det når nakken [:D]
Fiiiine skitungen min, hahaha[:)]

ORIGINAL: siljegulli

Ntååååh..... Tenk så godt det var for han da[:D] Hehe!

Hadde en liten innsident igår vi også, hadde det ikke vært for at stelle-greia har så høy kant, så hadde det dura rett i veggen på andre sida av badet[:D] Hun gjorde like godt fra seg i badebaljen samtidig[:D]

Jeg bare ser det for me- hviss kanten ikke var der

Hahaha!!! [:D] Måtte lese denne for samboern også. Vi har sluppet billig unna. Her kommer det en liten dæsj med bæsj i hver eneste promp. Men førstemannen min hadde ganske mange bæsjebleier som gikk oppetter hele ryggen og endte i håret i nakken. Niiiice! [8D]

Deilig deilig [;)]

Her bæsjer småen også men noen dagers mellomrom - og da kommer det sinnsykt mye og småen ser helt salig ut i blikket når han endelig har presset det ut (da har han lagt og presset i tre dager med høyere og høyere stønn for hver dag. Stakkars!!! Men har aldri opplevd at bleien har lekket. Jeg ble faktisk tipset om å ikke gå opp i bleie str fordi om gutten vår nå er 4250. De har en tendens til å tisse og bæsje ut av bleien om en skifter bleiestørrelse med en gang de passerer 4000 bare fordi det står det på bleiepakken. (men en kan jo ikke bruke str nr 1 i all evighet da selvfølgelig)

Endeleg ein bæsjetråd igjen [:D][:D][:D] *tusle meg ein tur ut*   [8D][8D][8D]

Back
Topp