Tiden tikker ,tiden går

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jaja jenter. .. sitte nå her ennå eg. .. E vist super travelt på føden på SUS i dag.. kom te registrering kl 8.. tok en liten time. Etter d har vi fått en fødestue å beskjed om at d ville ta litt tid før di kunne ta vannet pga stor pågang... Sååååe her sitter jeg da enda og venter. . Men selvfølgelig er jeg glad for at di venter til di har tid til meg å ikke bare kjører på.. Kan jo være greit med litt hjelp kansje. . Har fått d der klysteret da.. Hehe. .. huff. .. Jordmor sa at jeg skulle prøve å knipe å holde på dette i ca 15min.... D gikk vertfall ikke. .. vet ikke om jeg klarte 5min en gang. .. men men... er d ikke tomt nå blir d ikke tomt... hehe...:):)

♥ventet prinsen 6juli, venter ennå♥

Masse lykke til hvertfall når ting begynner å skje :)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Lykke til :)

Masse lykke til :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Lykke til :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Vannet blei tatt kl 12.00 epedural satt 12.30 (pga sist fødsel ble den koblet til med en gang) så nå ligger jeg her da.. Å lekker... hadde glemt at d var litt ekkelt:confused:

Spennende :)
Heier på deg ❤

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Vannet blei tatt kl 12.00 epedural satt 12.30 (pga sist fødsel ble den koblet til med en gang) så nå ligger jeg her da.. Å lekker... hadde glemt at d var litt ekkelt:confused:

Åhhhh håper du ha gode rier!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

håper det er overstått nå og at alt har gått bra :)

Back
Topp