Tiden står stille !

Lilletass

Blir kjent med forumet
Tipper det er flere som synes tiden går ekstremt sakte? Gleder meg så til og få bekreftet om alt er som det skal med embryoet før jeg kan slappe av og fokusere på "her og nå" planlegge sommerferie osv, og ikke minst Dele hemligheten med ungene mine❤ Hva gjør dere for og få tiden til og gå? Noen som titter på babystasj?? Jeg har til og med kikket på barnevogner:smiley-chores011

Helt enig med du!!Den går så sakte. Vil bare være 12 uker så man kan fortelle det til alle:p Selvfølgelig til man får sjekka at alt er som det skal så man kan slappe litt mer av å nyte tiden, selv om det er litt vanskelig med all kvalmen å de andre symptomene:dance018 Jeg ser også på babyting..spennende!!

Tipper det er flere som synes tiden går ekstremt sakte? Gleder meg så til og få bekreftet om alt er som det skal med embryoet før jeg kan slappe av og fokusere på "her og nå" planlegge sommerferie osv, og ikke minst Dele hemligheten med ungene mine❤ Hva gjør dere for og få tiden til og gå? Noen som titter på babystasj?? Jeg har til og med kikket på barnevogner:smiley-chores011
Signerer den! Slapper godt av men syns dagene går aalt for treigt fremover. Og så utålmodig på å fortelle det til familien! Tror jeg må starte på noen strikkeprosjekter fremover;)
Har begynt å titte litt på forskjellig på:computer005 for å finne ut hva vi trenger og ønsker oss etterhvert. Funnet ut at det er veldig praktisk å ha termin etter jula så man kan ønske seg ting da:D

Signerer den! Slapper godt av men syns dagene går aalt for treigt fremover. Og så utålmodig på å fortelle det til familien! Tror jeg må starte på noen strikkeprosjekter fremover;)
Har begynt å titte litt på forskjellig på:computer005 for å finne ut hva vi trenger og ønsker oss etterhvert. Funnet ut at det er veldig praktisk å ha termin etter jula så man kan ønske seg ting da:D
Ja! Det har jeg ikke tenkt på! Haha bare her det er innafor og skrive juleønskeliste før sommerferien:D jammen godt vi kan få litt utløp for gleden mens vi venter på og slippe jubelen løsStrikkepinner skal også hentes fremTakk for tips! Kos deg:computer005

Helt enig med du!!Den går så sakte. Vil bare være 12 uker så man kan fortelle det til alle:p Selvfølgelig til man får sjekka at alt er som det skal så man kan slappe litt mer av å nyte tiden, selv om det er litt vanskelig med all kvalmen å de andre symptomene:dance018 Jeg ser også på babyting..spennende!!
Kan ikke være like lett og sjule graviditeten når du er så kvalm..fint og avlede med litt"vindusshopping":computer005 Lykke til!

Kan ikke være like lett og sjule graviditeten når du er så kvalm..fint og avlede med litt"vindusshopping":computer005 Lykke til!
Neij er blitt så kvalm, trøtt, svimmel å andre saker, men får prøve mitt beste for å skjule det 6 uker til..hehe..jah har strikkeprosjekter på gang så holder på litt her å dær..

Jeg er kjempeutålmodig, kan det ikke gå bare litt raskere?! :D Går først og fremst å venter på legetime for å få avklart medisinbruk ved graviditeten, tul osv, så skal jeg og sambo til Hellas når vi er i uke 8-9, så når vi har kommet hjem så et det mer sommerferie etterhvert men før mer sommerferie kan vi begynne å dele babynyheten :)

Den sneeeegler avgårde [emoji23] fikk bekreftelse fra legen min i dag om at han sender henvisning til tidlig UL [emoji173]️ Gleder meg veldig til å få en bekreftelse på alt er som det skal :)

Den går så sakte, jeg døøør[emoji28]
Aldri opplevd at tid har gått så sakte før.

Jeg synes også at det går sakte. Det er det som er så dumt med å finne det ut så tidlig!!! Er 4+5 idag, og vet at jeg kommer til å slappe mer av etter uke 13-14....men det er jo lenge til:(

synes faktisk tiden går raskt jeg :p men har sikkert noe med at jeg har så ufattelig mye på tapeten nå om dagen.
Men etter fellesferien. Da kommer nok tiden til å snegle

Synes bestandig tiden før uke 12 går sakte :p men nå har jeg litt mer og ta meg av i hverdagen, så det går litt fortere nå :D

Hjelper med hektiske uker på jobb merker jeg! Plutselig er jeg 6+0 allerede og gleder meg til sommerferie for da går tiden alltid alt for fort :hilarious:

De første ukene går så altfor sakte [emoji28][emoji28] Nesten så jeg kunne ønske at jeg kunne gå i dvale til uke 12[emoji1]

Back
Topp