Tiden nærmer seg..

*Henriette*

Andre møte med forumet
Vet ikke om det er "skjebnen" eller hva det er...For nøyaktig 3 år siden var jeg like langt på vei som jeg er nå...Termindatoene skiller med 3 dager.... dagen nærmer seg hvor jeg fikk vite vår lille babygutt var død. 3 dager etter ordinær ul var jeg på kontroll hos jordmor,hun fant ikke hjertelyden.Ul fortalte oss det vi fryktet mest,hjertet banket ikke lenger [:(] .....Veslegutt ble bare 20 uker.... 28 mai ble han født. Obduksjonen viste ingen feil,krybbedød i mors liv kalte de det.

Dagen nærmer seg med stormskritt....til torsdagen er ordinær ul,samme tid,samme sted. 28 mai er vi på ferie i utlandet og jeg må si jeg er spent. Sjansen for at noe slikt skjer 2 ganger er vel heller liten men tanken slipper ikke......
 
huff så fæl beskjed å få.[:(] Men som du selv skriver så kan det vel ikke skje to ganger....
Håper dere får en ekstra sjekk på ul, bare for sikkerhetsskyld. slik et dere kan reise bort med et litt lettere hjerte.
klem fra meg
 
Hei Henriette
 
Det er spesielt med sånne datoer, og det er ganske vanlig å få seg en liten knekk rundt disse. Å passere tidspunktet da man mistet sist er også en stor milepæl på mange måter - men jeg ble overrasket over at ikke flere av bekymringene forsvant der og da. Har skjønt senere at de nok sitter godt i helt til bebisen er i armene dine. Snakket akkurat med jordmor om det i dag jeg. Og du? En uke etter terminen min er det nøyaktig ett år siden lille Milli ble født. Tror tidspunktene er nøye kalkulert inn jeg...
 
Back
Topp