S
søteste
Guest
Lillemann er 2,5 år og jeg har alltid drømt om to tette barn. Jeg er fortsatt ikke gravid, ikke får jeg lov til å bli det av ernæringsfysiologen eller legene mine enda heller. Men jeg har det skikkelig travelt nå føler jeg. Alltid drømt om å få de to barna jeg ønsker før jeg fylte 25 år. Altså nå er jeg 28.
Så begynner jeg å bli skikkelig baby syk. Legen og fysiologen mener jeg skal vente ett par år til. Jeg vet ikke om jeg klarer det jeg. Det betyr over fem år forskjell mellom søskna det.
Ingenting av det jeg har planlagt har gått etter planen.
Jeg ser helt klart store fordeler med stort alders forskjell mellom barna, men jeg ser også ulemper.
Noen andre som er i samme situasjon? Noen som har gitt f... I hva legene har sagt?
Så begynner jeg å bli skikkelig baby syk. Legen og fysiologen mener jeg skal vente ett par år til. Jeg vet ikke om jeg klarer det jeg. Det betyr over fem år forskjell mellom søskna det.
Ingenting av det jeg har planlagt har gått etter planen.
Jeg ser helt klart store fordeler med stort alders forskjell mellom barna, men jeg ser også ulemper.
Noen andre som er i samme situasjon? Noen som har gitt f... I hva legene har sagt?