Tiden kryper...

.klementin.

Blir kjent med forumet
Hei alle dere og gratulerer så mye!
Har snika rundt her en uke nå og ikke turt å skrive noe til nå - har litt sånn prestasjonsangst for å skrive ting som masse flotte damer som ikke jeg kjenner skal lese og er jo ellers så usikker på om dette her kommer til å gå bra. Men nå klarte ikke jeg å la være mer, jeg holder på å bli gal!
Fant ut om ting torsdag for en uke siden og føler at jeg har vært gravid i evigheter. Tiden står stille jo! Alt jeg klarer å tenke på er den lille bønna i magen, bekymrer meg for alt og ingenting og samboern min begynner å lure om han skal bestille påskeferie i et fint polstra rom på gaustad til meg... UL og slutten av uke tolv såååå langt unna!
Er i uke fem nå og om alt går etter planen så flytter tronarvingen inn her i midten av november. Har mistet i uke seks i starten av januar og er kjemperedd for at det skal skje igjen. Løper på do hele tiden for å sjekke at det ikke er noe ille på gang. Bortsett fra at jeg er trøtt og har vondt i magen har jeg ingen symptomer og sitter og håper på å endelig bli kvalm og få ømme pupper så ting hadde føltes litt mere som det skal. Jeg som er så pingle ellers ønsker å få det jævlig, gi meg hele pakka, bare det går bra med mini...
Dere har jo kanskje skjønt at dette her blir nummer en og at jeg har null peiling på hva jeg holder på med. Å lese deres innlegg her innimellom og det å få vite at det er flere som er litt usikker og bekymret iblandt hjelper stort. Takk dere!
Beklager at det ble så mye tekst her nå, jeg måtte bare tømme meg litt.
Ha en fin lørdagskveld alle sammen!

Gratulerer så masse Har det akkurat på samme vis. Mistet i september og synes det har tatt alt for lang tid å bli gravid igjen, så håper virkelig spiren sitter denne gang. Og det håper jeg den gjør for alle her inne. Har ikke brukt dette forumet før, men det har vært litt godt å se at jeg ikke er alene om alle disse dumme bekymringene.

Velkommen og gratulere! :-D

Gratulerer så masse og velkommen skal du være :-) jeg kjenner virkelig igjen følelsen.. Det føles ut som om tiden står bom stille og jeg også sliter med voldsom trøtthet men lengter nesten etter andre symptomer bare for at det da blir mer virkelig.. Vi får bare håpe tiden begynner å gå fortere snart ;-)

Gratulerer så mye, og velkommen inn i gjengen :)
Vi er sikkert mange som kan dele noen av våre plager med dere.
Skulle gjerne vært uten så mye symptomer...

Gratulerer og velkommen:) At tiden kryper er ganske så sikkert, hehe;) Godt å ha et sted å tømme seg:)

Gratulerer! Du ønsker deg virkelig ikke alle symptomene, tro meg. Oppkast hele døgnet er ikke kult ;) da ender det med at mannen din nekter deg påskeferie på fjellet :p

Gratulerer så mye og velkommen hit. Har vært her siden august 09 og ble kjent med masse koselige maijenter i 10 forumet som jeg fortsatt har kontakt med. Noen møter jeg månedlig. Det som er så godt med et slikt forum er at man dele nettopp disse usikre tingene man går igjennom som gravid. Godt å ha noen å dele med som forstår. Vi satser på at dette går bra.:)

Hei Hei! :)
Gratulerer så mye og velkommen!
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg.

De første 12 ukene går så alt alt for sakte, helt enig med deg der.
Hjelper heller ikke noe på at en går konstant å tenker på knøtte i magen :P

Back
Topp