Tiden inne...

£ille£en

Forelsket i forumet
Juni mnd har kommet og det er ikke mange ukene igjen :) har ei svært aktiv jente i magen. Nesten for aktiv :/ grue mæ sykt til fødselen og gleder meg sykt til å bli ferdig!!! Formen da jenter? Bekkenet, helsbrann, vekt oppgang og søvn??

Hjelp, det nærmer seg..! Formen er ikke helt på topp lenger. Ubehagelige kynnerar, nedpress og halsbrann. Men det er verdt det når lille nurket blir lagt til brystet for første gang :)) Gleder meg!!!! :)

Jeg er i uke 34,å gleder meg til å bli ferdig!!!:)kjenner masse liv,nesten for mye her å..hehe:)har hatt en del menssmerter i det siste og sliter med bekkenet men men det er jo verdt det!...håper tiden framover til fødsel går fort!(er andregangsfødende,og venter en gutt)

Merker godt at det begynner å nærme seg slutten nå ja. Har vært i relativ god form igjennom hele svangerskapet, men nå begynner det å bli tungt og trangt.

Bekkenet klager, og har endel halsbrann.
Ikke så mye kynnere heldigvis, men har litt mensmurring til tider.
Opp støtt og stadig på natten for å tømme blæra.

Gleder meg til han kommer jeg nå, og å få tilbake kroppen min. =P
Så kan gubben få ta i et tak han også.
emoticon

Åå er så spent!! Kan ikke tro at det er i neste mnd disse småttisene kommer!! Føler meg ganske fin nå, men orker ikke så mye for magen kjennes ut som en levende betongklump!! Tungt å bevege seg rundt, nedpress, halsbrann nesten daglig og nattesøvnen er så som så.. våkner når jeg skal snu meg og må opp å tisse. Ja alt som hører med nå mot slutten!

Tenker mye på fødselen og på tiden etter.. var ikke bare fryd og gammen med første snuppa, kolikk og låsning i nakke og rygg.. 6 mnd med skrik og hyl!! Nei, vil ikke tenke på det - bare hååper vi slipper unna det denne gangen:-p

Synes det saaakte nærmer seg, er høygravid i morgen, altså 41 dager igjen i dag:) 
Formen ja.. er jo egentlig grei nok, bortsett fra halsbrann(!!), dårlig søvn og ofte sliten! 
har en skulder som krongler det til da:S så blir ekstra sliten av å ha vondt og ikke få gjøre som jeg vil!! 

Men gleder meg til å få ut den lille i magen og finne hvem det er, om det er en gutt eller jente og hvordan han/hun ser utemoticon

Fødselen orker jeg ikke grue meg til - synes ikke det var så værst sist jeg så tar det som det kommer. Tenker bare litt på at jeg håper det ikke går for fort denne gangen!

Gått opp 10 kg til nå, bare av 4 kg kom  i mai - så håper d ikke fortsetter sånn:s 

Begynner virkelig å nærme seg med stormskritt nå :D

Og godt er det,er lei. . .
Lei av å ha vondt døgnet rundt,låsninger i nakke,rygg,bekken og hofter gjør alt tungt og vondt :/
Halsbrann,dårlig søvn,leggkramper,kraftige kynnere og humørsvingninger :p
Aj aj,sjarmen med å bære frem ett liv,hehe.

Så gleder meg til å få lillesøster til verden nå <3
Lykke til på den siste tiden jenter!

Merker godt at det nærmer sæj slutten nå ja. Meeen skal ikke klage! Er i super form..! Sliter litt med halsbrann men det er i grunnen alt..:) og er litt mer sliten for hverdag som går.. Jobber 100% på dagtid og deltid med å selge Tupperware på kveldstid..:) å holder på å få ferdig stilt det nye huset vårt...:)

Back
Topp