Tiden går

Vintergullnr2

Elsker forumet
Herregud hvor fort tiden går når en koser seg foran pc med BV.... Hver gang jeg ser på klokken, er den blitt en time mer og jeg føler jeg bare har sittet her 10 min!!!! Tiden flyr av gårde!!!! Ikke rart samboer blir litt sur og fornermet av og til når jeg sitter her lange kvelder [8D][:)][8D][:)][8D][:)]

ORIGINAL: KaKe

Herregud hvor fort tiden går når en koser seg foran pc med BV.... Hver gang jeg ser på klokken, er den blitt en time mer og jeg føler jeg bare har sittet her 10 min!!!! Tiden flyr av gårde!!!! Ikke rart samboer blir litt sur og fornermet av og til når jeg sitter her lange kvelder [8D][:)][8D][:)][8D][:)]

Signerer denne, men nå sitter sambo og jobber så da er det ingen klaging

Dette vet jeg alt om ja....[&o]

Samboeren min syns jeg er alt for mye på data`n....blir litt furten på meg innimellom [&o].

Kjenner meg igjenn der ja[8D]
Når jeg legger noah på dag tid.
så tenker jeg alltid at jeg bare skal sitte her i ett 5 minutt å kanskje prøve å sove litt.
Men så langt kommer jeg aldri[8D][:D]

tiden flyr her inne ja[;)]men min sambo er så lite hjemme at om han kommer hjem litt,så gidder ikke jeg å "slippe alt jeg gjør"vet at det er ikke lenge til han ska ut og ha en røyk med min bror alikavel[:-][8D]

Back
Topp