Tiden går

MAMMA26

Forelsket i forumet
Fort!!!! Syns ikke det er lenge siden man kunne se på de ulike Ticker`ne ord som inches og only 180 days to go og sånne ting.. Flere som tenker litt sånn?

ja skremmende, er jo bare et par uker til noen her har termin snart.... Snart kommer bebbisene en etter en og vi kan flytte  inn i et nytt forum. Født i mai. Spennende......men bittelitt skremmende og [;)]

Jaaa, sånn tenker jeg også - tiden går kjempe fort! Og godt er det, for jeg er sååå dritt lei, gleder meg til å evt bli kvitt BL ( krysser fingrene for det skal bli bedre iallefall) [;)]

ORIGINAL: m@mm@ til 3 i mai

Jaaa, sånn tenker jeg også - tiden går kjempe fort! Og godt er det, for jeg er sååå dritt lei, gleder meg til å evt bli kvitt BL ( krysser fingrene for det skal bli bedre iallefall) [;)]

signerer

Ja, nå begynner jeg å kjenne stresset komme egentlig....hun kan ikke komme før tiden, da er ikke alt i orden enda liksom, hehe.... den lange tiden vi hadde foran oss gikk likevel veldig fort...vi er snart i mål jenter!!!! iiik!!

Jeg tenkte liksom, nå skal jeg virkelig kose meg, strutte med magen og nyte tilværelsen som gravid, leeenge....hm, kremt.....joa...er jo ferdig nå snart jo [:)]

Er jo noen av maijentene som alt har fått, såå koselig at det har gått bra med de assa...håper det gjør det med resten av oss andre og [:)]

Ja til tross for at det skjer lite om dagen, det meste går i sying og avslapping på sofaen så går tida vanvittig fort!!!

Plutselig har vi nurka i våre armer, en etter en...

Ja,vi går spennende tider i møte ja ...Jeg har heldigvis en god stund igjen føler jeg [:)]

hihi, kanskje vi alle må melde oss inn i "født i juni"-forumet istedet....hm...[;)]

der skal ikkje eg inn ihvertfall... :-) hehe.. ende vel i august eg..

Nei, det orker ikke jeg heller, hehe....de setter i gang før den tid hvis hun ikke har kommet av seg selv uansett, så da så [:D]

uansett om jeg får i juni, så skal jeg lure meg med i født i mai-klubben!![:D]  Blir ikke aktuelt å bytte gjeng, nei![:D][:D]

Drømte om "født i mai"-forumet i natt... Jeg var den eneste av alle oss som IKKE hadde klart å få knøttet mitt enda, rekkene med mødre ble lengre og lengre, dvs alle forsvant herfra og jeg satt igjen alene og snakket med meg selv.... Lo godt da jeg våknet... Men jeg tenker ofte på hva som vil skje når de fleste har fått... da blir det stille her... Håper jeg får i begynnelsen av mai, selv om jeg har termin 16.05...

jeg blir i mai no matter what[:D][:D][:D][:D][:D]

Ja, jeg blir med til født i Mai uansett jeg også [:)] Dette er jo en så koselig gjeng !

Jeg er litt spent på om jeg får mai-eller juni baby, siden terminen er 29.mai...
Men jeg satser på at det skjer i mai.

Jeg  har termin 31.Mai ,regner med en Juni-baby jeg ...
Vi har bryllupsdag 5 .Juni og jeg har hele tiden følt at det kan bli en aktuell dato .

Babyen kommer vel når den er klar til det...
Er ikke alltid de kommer akkurat til terminen.

der er vel noe som 90% sjanse for at babyen ikke kommer på termin.. tror det var det legen sa til meg[:D]

ORIGINAL: Trine82

jeg er ikke 14 dager på overtid før 9 juni, men blir på født i mai uansett [:)]

Jeg også!! Overtid 11. juni...

Back
Topp