Tiden går treigt

Fisk75

Andre møte med forumet
Jeg synes tiden går så utrolig sakte! Dagene snegler seg avsted. Jeg er mye sliten, helt tom for energi, og de dagene får jeg ikke gjort så mye. Har hatt lite/lavt energinivå før jeg ble gravid også, men nå er det værre.

Gleder meg veldig til det begynner å vises at jeg er gravid! Det er jo enda en del uker til..... Det er vel også litt individuelt når man begynner å få mage?

Hvordan er det med dere andre her inne, når fikk dere mage?

Vi skal forresten på ultralyd den 20. oktober, gleder oss veldig til det! Hva kan man forvente å se da? Jeg vil være ca. midt i uke 8 da. Kan man se at det er en baby?

Jeg signerer denne jeg.. Tida går jo faktisk ikke lenger!!! Så tidli ser man en reke, ikkeno baby.. Men det er utrulig flott å se likevel[:D]

i uke 8 kan det se ut som en liten baby ifølge den "hvordan-ser-babyen-ut-nå"-greia på bayverden.no..

Menmen..

At tiden går tregt, ja? det kan du skrive opp! (eh.. det har du allerede gjort!)
Da signerer jeg på det![;)]

hei:)
Jeg fikk plutselig mage i ca uke 16....
og etter det er den bare blitt større:)
Og tiden går å ufattelig treigt de første 3 mnd....
Jeg trodde jeg aldri skulle komme meg til uke 12[:D]
Mener det skal se ut som en liten baby..men
Den er veldig liten altså[:D]

jaaa tiden går så altfor sakte, jeg går jo hjemme hver dag også da....

blir kjedelig det[:'(]

men nå er formen heldigvis litt bedre og da kan jeg hvertfall finne på ting , besøke venner og slikt[:)]

men uke åtte, ja , jeg var på UL i uke åtte det var ikke mye jeg så, men jeg så et lite hjere som dunka og slo og det var kjempefiint å se[:)]

Ja tiden går treigt, men jeg kan love deg at plutserlig ar du født og etter en stund vil du tenke tilbake på tiden som gravid og hvor fort det egentlig gikk...du vil tilog med kanskje lengte litt tilbake til magen..og alt det som hører med av spenningen og forventingene...så nyt det mens du kan!

Jeg var på ul sent i uke 9 og jeg fikk se mer enn en liten reke..lignet mer på en liten baby, men var vanskelig å se noe ordentlig fordi den lille var så urolig!

syns også tiden går sakte....[&:]
men er nok som kraaka sier........

jeg var på første ultralyd i uke 10, og så godt at det var en liten baby da, det lille hjerte slo som bare det[:D]
syntes nesten synd på den for hjerte slo så fort...hihi.
fikk med vanlig ultralyd bilde da oxo..så gled deg[:D]

ORIGINAL: Fiorelina

i
At tiden går tregt, ja? det kan du skrive opp! (eh.. det har du allerede gjort!)
Da signerer jeg på det![;)]

[;)]

Back
Topp