Tiden går så treigt!

Er så veldig enig.. dagene sniiiiiiker seg avgårde..

Veldig enig i det. Selv om jeg har det travelt på jobb (som ellers fører til at det føles som om dagene flyr av gårde), så går tiden utrolig sakte nå...

HELT enig. Drøyt. Har også prøvd å drøye tiden med å bestille første legetime fordi jeg er redd for å jinxe det på noe vis. Booket meg time neste fredag, da er jeg 7+3. Tror jeg må booke en TUL snart, er jo så lenge siden positive tester (har ikke testet på en ukes tid så det blir helt uvirkelig igjen)... og det er så rart å gå rundt med en sånn hemmelighet, ingen andre vet noe og jeg tenker ikke på annet. På jobb er det gravid- og babyprat HELE tiden pga andre gravide og jeg holder på å forsnakke meg kontinuerlig:( I tillegg får jeg spørsmål om «vi ikke vurderer en til, da?» og til og med «er du gravid eller, haha» (fordi jeg har takket nei til alkohol flere ganger på jobbarrangementer i det siste)...

Føler det er mange uker siden jeg var 8uker på vei!
Neida, det er fortsatt i dag! Sjekka appen for 1t siden, ikke flere dager på vei siden da.

Enig, går supersakte! Først er det sånn: Vipps, så var man 4 uker!
Nå er det: Hæ? Er det fortsatt bare 5+2? Var jo det for tre timer siden og...

Ja tiden i første trimester går så treeeeeegt. Bedre når man kommer over i andre, og de værste symptomene begynner gi seg. Nå går jeg å kjenner etter tegn på at jeg skal miste hele tiden. Det blir helt klart bedre når man begynner kjenne liv fra den lille.

Går tregt her og, men har heldigvis en datter å fokusere på i tillegg til jobb :happy:

Helt enig, dagene snegler seg forbi. Men det går raskere nå som ferien er over syns jeg ihvertfall :)

Ja går treeegt 9 mnd, men nyter tiden uten kvalme enn så lenge. Tiden går enda saktere med kvalme og oppkast...

Jeg har aldri opplevd at tiden har gått så sakte i hele mitt liv :banghead: skjønner det ikke helt, men godt at vi kan klage litt over dette sammen!

Syntest alle sier at svangerskapet gikk SÅ fort men i den farten her kommer dette til å bli et laaaangt år!

Jeg syns også at tiden går skikkelig sakte. Håper mai kan fly avgårde sånn at jeg kan passere 12 uker:Heartred

Kjenner meg veldig igjen i dette! Dagene snegler seg avgårde og føler det er en eeeevighet til jeg bikker den gyldne grensen på 12 uker:banghead::Heartred

Ja tiden i første trimester går så treeeeeegt. Bedre når man kommer over i andre, og de værste symptomene begynner gi seg. Nå går jeg å kjenner etter tegn på at jeg skal miste hele tiden. Det blir helt klart bedre når man begynner kjenne liv fra den lille.
Helt enig!

Kjenner meg veldig igjen i dette! Dagene snegler seg avgårde og føler det er en eeeevighet til jeg bikker den gyldne grensen på 12 uker:banghead::Heartred
Så sant så sant.... nærmer meg 7 uker nå, det har vært drygt ifra 4-7 uker alså!!

Back
Topp