Tiden går så tregt.....

Høstbarn2017

Betatt av forumet
Heihei [emoji2][emoji2] Er ny her, og jeg har visst testet meg og den slo veldig positivt ut [emoji2] Oppdaget den dagen jeg skulle ha mensen 5 januar så nå tenkte jeg kanskje på tide å liste meg litt inn her [emoji4]
Foreløpig er jeg vel 8 uker imorgen ifølge appen jeg følger [emoji14] Skal innom legen i neste uke å få bekreftet det..

Spennede [emoji4]

Foreløpig så er jeg bare veeeldig trøtt & kvalm hele tiden... Tror det er helt normalt [emoji4]

Gratulerer og velkommen inn hit [emoji173]

Er 7+1 i uke 8 altså :) og er hele tia kvalm og trøtt. Ikke kasta opp ennå men kvalm. Heheh. Så føler med deg. Gratulerer så mye :D

Er 7+1 i uke 8 altså :) og er hele tia kvalm og trøtt. Ikke kasta opp ennå men kvalm. Heheh. Så føler med deg. Gratulerer så mye :D
Takk takk [emoji4] blir 7+0 imorgen så da er jeg vel i uke 8 [emoji2]lol kasta opp første gang idag så det var ikke noe særlig [emoji14] men ellers slitsomt å være kvalm pga usikker om jeg er sulten [emoji23]

Gratulerer så mye :D Og helt enig i at tiden går tregt :p

Takk takk [emoji4] blir 7+0 imorgen så da er jeg vel i uke 8 [emoji2]lol kasta opp første gang idag så det var ikke noe særlig [emoji14] men ellers slitsomt å være kvalm pga usikker om jeg er sulten [emoji23]

Jaaa føler veldig med deg på den. Spiser veldig mye når jeg først får i meg mat. Må være rette maten ellers så kommer det rett opp igjen... håper jeg slipper å kaste opp...føler jeg ikke får gjort noe særlig med den kvalmen

Jaaa føler veldig med deg på den. Spiser veldig mye når jeg først får i meg mat. Må være rette maten ellers så kommer det rett opp igjen... håper jeg slipper å kaste opp...føler jeg ikke får gjort noe særlig med den kvalmen
Jepp enig der.. håper jeg klarer å få meg i taco rester idag [emoji14][emoji14]

Hei og velkommen :)

Ååå veldig glad i taco mat nå :D
Hehe ja [emoji14]Er ikke sikker om jeg orker det nå [emoji14] Guttongen her orka ikke rester så han ville heller ha yoghurt [emoji4] og gubben ligger sjuk så da gidder jeg ikke å lage noe spes. Får se om å ta brød skive istedet [emoji4]

Hehe ja [emoji14]Er ikke sikker om jeg orker det nå [emoji14] Guttongen her orka ikke rester så han ville heller ha yoghurt [emoji4] og gubben ligger sjuk så da gidder jeg ikke å lage noe spes. Får se om å ta brød skive istedet [emoji4]

Mat er mat hehe. ble løvbiff og potetmos her igården idag. vært så kvalm idag at jeg orka ikke noe stor middag :P

Back
Topp