Tiden går så sent....

mille83

Glad i forumet
Jeg tenker på om jeg kan være gravid eller ikke hver eneste dag, og da går tiden så sent før dagen hvor jeg kan teste kommer. Så har jeg jo hørt at hvor mer man tenker på det, hvor vanskeligere er det for å bli gravid [:(] men det er ikke så enkelt å ikke tenke på det, når drømmen om å få en baby er det største ønske du har [:)]

kjenner meg så godt igjen i det du skriver. slitsomt å gå å vente å håååpe at man har en liten spire i magen.
så vil man ikke håpe for mye for da blir man bare skuffa hvis det viser seg at man ikke er gravid.. men så klarer man ikke å la vær å håpe heller da...[:)]
krysser fingrene for at vi får en liten i magen veeldig snart[:D] det hadde vært en fin julepresang det... *drømmer*

Skjønner frustrasjonen!

Tror at alle som prøver aktivt kjenner seg igjen i det du skriver! Jammen ikke lett å ikke tenke på det..man vil jo så gjerne ha klaff!

Ønsker deg lykke til! Håper du kan teste positivt om 7-8 dager!

Klem,
M

Ja, det er så sant så sant. Nå har jeg vært på juleshopping, og uansett hvor jeg gikk, så jeg damer med store mager!! Og alle klesbutikkene hadde kjempe søte babyklær [:)]

Ja her å!!! Trur det er noe med at vi ønsker det så mye og er mer oppmerksom på det... Til og med min samboer sier at det er masse mager rundt oss...

Back
Topp