Tiden går så seint, og samtidig så fort...

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Flere som føler det sånn.?
Føler jeg nettopp testet positivt.. Men føler også at jeg har vært gravid i en evighet... hehe
Føler det er mye som skal ordnes før lille kommer og at jeg har dårlig tid.. Men samtidig så er det jo 13 uker igjen.. hmmm.. litt redebygging og sånn på gang kanskje?

Flere som føler det sånn.?
Føler jeg nettopp testet positivt.. Men føler også at jeg har vært gravid i en evighet... hehe
Føler det er mye som skal ordnes før lille kommer og at jeg har dårlig tid.. Men samtidig så er det jo 13 uker igjen.. hmmm.. litt redebygging og sånn på gang kanskje?

Helt enig med deg :)
Nå føler jeg tiden står litt stille selv om den går frem over ;)
Har så lyst å begynne på barnerommet, samtidig som jeg føler det er litt tidlig.. Har alle tingene, men ligger fortsatt i esker.. Hmmm la det bli sommer :)

slenger meg på her.. går altfor sakte nå :D

Stns det går veldig tregt!! Meeeen det har vel og med at nå er eg ferdig med et svangerskap.. Hadde termin 29/4 men den mistet eg jo... så nå er eg egentlig litt lei... så nå må bare sommaren gå kjempefort ;)

Føler det samme, er ikke lenge siden jeg tok den testen... Jeg tar meg selv flere ganger i å si jeg gleder meg sånn til august... det er så lenge til... Å i ett annet øyeblikk så er jo det under 100 dager igjen :) ! !

Jeg føler også at tiden går veldig fort. Gleder meg til å begynne med redebygging, selv om jeg så smått har begynt:p

Ja, føler det akkurat sånn jeg også. Det går litt vel fort, siden jeg har så mye å gjøre før August! Men på den andre siden er jeg allerede lei av å være gravid, og syns det er altfor lenge til termin :P

Akkurat nå føler jeg også det sånn. Det går så sakte og er lenge til august. Samtidig går tiden veldig fort og jeg synes ikke det er lenge siden oul, men det er jo faktisk 7 uker siden ;)

Ja, det føles som om tiden står helt stille, men ser man tilbake, så har det jammen gått fort også...

Skjønner godt hva du mener. Føler det er eviglang tid til termin, men samtidig så er jo snart sommeren her og da er det jo ikke lenge til august!

Jeg kan ærligtalt si jeg gruer meg litt også :) Er førstegangs mor :P Vet ikke hvordan noe fungerer verken med fødsel eller de første ukene :)
Men den siste uken har jeg begynt å få ekstra plager så det skal nok bli deilig å være ferdig.. :)

Jeg syns tiden gikk veldig sakte i starten - særlig før vi fortalte det til noen!
Men nå syns jeg det går fort :) Dette er mitt første svangerskap, så alt er nytt og spennende.
Både gleder meg og gruer meg til tiden framover. Gleder meg veldig til å se Lykkeliten <3
Men frykter at tiden framover blir varm og tung.

Back
Topp