Tiden går så sakte..

Janis89

Forelsket i forumet
Sensommerskattene 2023
Trodde det var slik at når man ventet barn nr 2 (evt 3,4..) så gikk nytt svangerskap så mye kjappere - men her føles det helt motsatt.
Kan nok være fordi jeg sykemeldt og i dårlig form, dagene er like liksom..

Noen som føler det på på samme måte ?

Trodde det var slik at når man ventet barn nr 2 (evt 3,4..) så gikk nytt svangerskap så mye kjappere - men her føles det helt motsatt.

Hadde det litt sånn med nr 2, og da var jeg sykemeldt pga hyperemesis. Men syns likevel tiden gikk fort etter uke 12.

Nå er jeg gravid med nr 3 og syns det har gått fort fra jeg fant ut av at jeg ble gravid 9dpo :p

Synes det får litt sakte men samtidig så er jeg allerede 14+4 så da synes jeg plutselig det går litt forte alikevel.. synes det er en evighet til OUL 9 mars men plutselig så er uken her :laughing002

Føler med deg!!
Jeg også føler svangerskapet har vart en evighet… blæh.. men det er fordi jeg er sykmeldt og dårlig. Var ikke slik sist, men da var jeg i super form, bare trøtt :)

Ser for meg at når man kommer halvveis så flyr tia mot termin, når våren kommer venter bare på bedre form så man kan klare litt mer i hverdagen..

Hver uke går liksom bittelitt sakte, men syns det hele egentlig går veldig fort. Føles som at jeg for kun en uke siden drev og prøvde og testet og sjo og hei.

Etter at jeg kom over frykten min for å miste, så syns jeg tiden har gått fort. Er allerede halvveis neste uke, merkelig å si! Og tror at våren kommer til å gå enda fortere enn den kjipe vinteren vi har hatt :D

Back
Topp