Tiden går så sakte...

FrøkenØ

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Augustbarna 2021
Er det flere her som syntes tiden går smått om dagen? :dontknow Jeg er 6+6 i dag og går bare å venter på at ukene skal gå før jeg forteller det til de på jobb.

Vil gjerne ha litt "graviditet" å slå i bordet med når jeg forteller det, så håper jeg klarer å vente til jeg er 10-12 uker på vei.

Og det hjelper jo ikke at det er ei på jobb som er 12 uker på vei nå... :smiley-angry026 Det er akkurat som at jeg vil ta ho igjen, men det er jo ikke mulig. :laughing021

Helt enig i at tida går sakte! :wtf: Kunne gjerne spolet tiden fram til TUL og deretter til 12+0!

Er så enig! Vi to er like langt på vei :)
Gleder meg så sykt til jeg bikker 12 uker, da gikk tiden mye fortere sist gangen i hvertfall.
Gleder meg veldig til å kan fortelle det til folk rundt oss også, men skal prøve å vente til jeg er rundt 15 uker og forhåpentlig funnet ut kjønn. Får virkelig testet tålmodigheten min denne gangen :hilarious:

Er det flere her som syntes tiden går smått om dagen? :dontknow Jeg er 6+6 i dag og går bare å venter på at ukene skal gå før jeg forteller det til de på jobb.

Vil gjerne ha litt "graviditet" å slå i bordet med når jeg forteller det, så håper jeg klarer å vente til jeg er 10-12 uker på vei.

Og det hjelper jo ikke at det er ei på jobb som er 12 uker på vei nå... :smiley-angry026 Det er akkurat som at jeg vil ta ho igjen, men det er jo ikke mulig. :laughing021

Vi har sagt det til noen få allerede. Nå har vi en sønn på 3 som gleder seg veldig til å bli storebror så han har gått rundt å sagt dette til alle han kjenner:smiley-ashamed004 går det gærent så vet folk hvorfor vi er lei oss :Heartred

Off du må ikke snakke!
Eg e bare 5+5 i dag og skal på tul om ei uke og kjenne dagene får i sirup :arghh:

Jeg synes dagene går kjempe fort men allikevel synes jeg gravid ukene går kjempe sakte:wacky: er bare 5+4. Og gleder meg til 10september for da er jeg 12uker. Jeg vet ukene vil rase avgårde men allikevel går tiden så sakte

Jeg syntes også det går så sakte... er 6+2. Tenkte å dra på tul rundt uke 8, føler det er en evighet til!!

Jeg synes dagene går kjempe fort men allikevel synes jeg gravid ukene går kjempe sakte:wacky: er bare 5+4. Og gleder meg til 10september for da er jeg 12uker. Jeg vet ukene vil rase avgårde men allikevel går tiden så sakte
Samme her. Synes liksom jeg aldri bytter uke. 6+0 i dag, men herregud så sakte den siste uka har gått :meh:
Elsker å gå gravid, men vil liksom over kneika og kunne slippe løs magen. Glad hverdagen er tilbake ihvertfall. Da går det litt fortere

Ja tiden går altfor sakte! Men samtidig håper jeg ikke den går for fort.. Er så mye vi skal ordne og ha klart i løpet av høsten:nailbiting: Eneste er at jeg gjerne vil være lengre på vei jeg også - sånn at det liksom ikke er noe tvil i at det er ett foster, og at man kan kjenne bevegelse og sånn;)

har vært litt vanskelig dette, heier på at de første ukene går fort, og samtidig betyr det at ferien går fort i år :hilarious::facepalm:

Back
Topp