Tiden går så sakte!

Desemberbarn 19

Flørter med forumet
Julegavene 2019
Flere som føler at tiden står stille?
Gleder meg så utrolig mye til resten av svangerskapet, men føler dagene går så sakte.

Har 16 dager igjen til OUL, men skulle helst ønske det var i går!:shy:
Flere som har det sånn?

Hittil syns jeg det har gått veldig fort :p er 14+1, oul om 3 uker og 6 dager. Spent på om det snart plutselig går saktere eller om det fortsetter slikt :p

Jeg syns tiden går altfor fort. Misforstå meg rett, jeg gleder meg veldig til baby kommer, men samtidig er jeg ikke helt klar likevel, så skulle ønske det var lengre tid igjen, hvertfall at tiden bremser litt. Ikke fordi jeg ikke rekker få ting klart, men er ikke helt mentalt klar for ny babyfase. Men om ett par måneder endrer det seg sikkert. Når det blir tyngre og gå gravid og vondter overalt. Akkurat nå er jeg jo i den beste delen av graviditeten. (Uke 20)

Enig, det går så tregt! Vi har OUL på fredag og tiden snegler seg avgårde. Gruer meg litt i tillegg da jeg ikke kjenner noe liv, men har morkaken foran så er gjerne derfor. Var ombord i en båt på jobb her i forrige uke og det slo meg ikke at jeg ikke burde pga gassene ombord, hadde med gassmålere som ikke slo ut høyt men uansett.
Jeg er så flink å krisemaksimere alt, så nå har jeg nesten forberedt meg på at det ikke skal gå bra på fredag..

Som et tillegg nummer to så har jeg den siste halvannen uke følt meg SÅ rar i magen, kjennes ut som jeg har magesjau (uten noe resultat vel og merke :p)

Synes tiden går veldig fort, at vi er snart halvveis er for meg helt sjukt å tenke på. Følte virkelig at de første ukene sneglet seg bakover i tid og nå har det gått 10 ekstra uker på 1-2-3. Og følelsen av hvordan ting endrer seg etterhvert, i uke 6 hadde jeg mest lyst å finne meg en megafon og brøle ut til alle: jeg er graviiiiiid! Nå er jeg litt sånn at jeg deler det litt og litt, og at alle jeg sier det til nesten får sjokk fordi de sikkert regner med man er akkurat 12 uker når man sier fra, men neida jeg er 18 om noen få dager ;) Kjenner vi kan holde på det så lenge som mulig, og fortelle familie og venner litt etter litt :happy: Tid har man jo, selv om den går i rykk og napp.

Jeg skal til UL 23. juli. Det føles SÅ lenge til. Imorgen skal jeg kontrollere blodprøver + til min nye fastlege. Og torsdag skal samboer til sjekk på sykehuset. I helgen skal vi på event, og neste uke ble det plutselig ingen planer :( Mamma og pappa skulle kommet, men pga han må til riksen for å ta noen prøver så får de det ikke til

Både og! Det går fort men likevel sakte... ;)
Er 16+2 i dag og skal på OUL om 10 dager :happy:

Jeg synes tida går fort. Med nr.1 sneglet tiden seg avgårde. Antar at det var fordi jeg var generelt sett mer utålmodig i starten av 20-åra, at det var min første og at jeg gikk hjemme på svangerskapspenger.

Nå har jeg mye mindre hastverk med alt, vet sånn passe hva jeg går til og fyller tida med jobb fremfor å bare vente.

Angrer på at jeg hadde så mye utålmodighet i svangerskaps- og småbarnsperioden. Men livet mitt var veldig annerledes. Begynte på universitetsstudier og ble skilt da nr.1 var 1-2 år. Bodde langt fra familien og hadde lite støtte. Var veldig slitsomt og da så jeg veldig frem til å ha det mindre slitsomt. Nå har jeg en stødig samboer, en nesten voksen datter, godt betalt jobb og egen leilighet. Ren luksus så jeg har tid og mulighet til å nyte tiden :)

Syns tiden fram mot oul går kjempetreeeegt! 3 uker igjen i dag.

Åååå ja syns også tiden går ufattelig tregt
Men jeg tror det mest henger sammen med at jeg er så dårlig og det faktum at oul er så lenge til

Skulle gjerne ønsket at tiden kunne spoles litt raskt frem en periode i håp om at formen da ville være bedre

Back
Topp