Tiden går så sakte...

Maddieh

Forumet er livet
Junibarna 2019
Bare jeg som føler at tiden går ekstremt sakte?
Nå kan det ha flere grunner til at det går sakte for meg, jeg er ufør, så jobber ikke. Sover en del.
Venter på en spesialisterklæring iht til forsikringssaken min..
Men tiden snegler seg virkelig avgårde.. Skulle nesten ønske jeg hadde en jobb å gå til, kanskje tiden hadde gått raskere.. :(

Jeg er så enig! Litt synd at man bare går å venter i usikkerhet 25 % av svangerskapet. Livet skjer jo samtidig. Kan jo ikke slutte å leve, men føler jeg har satt alt på vent og befinner meg i min egen lille boble hvor tiden står stille.

Jeg er så enig! Litt synd at man bare går å venter i usikkerhet 25 % av svangerskapet. Livet skjer jo samtidig. Kan jo ikke slutte å leve, men føler jeg har satt alt på vent og befinner meg i min egen lille boble hvor tiden står stille.
Livet står helt stille for meg. Eneste jeg har å gjøre er eventuelle legeavtaler, også raider jeg jo på spill... Så det tar litt tid, men er bare to ganger i uke..

Siden jeg ikke har en jobb å gå til så kan jeg jo være i bobla mi, men jeg skulle gitt mye for å vite at alt skulle gå bra fremover altså. :)

Eg arbeider fulltid i barnehage, er student vedsiden av og har ein fritidsaktivitet som krever sitt på kveldstid... Og allikevel går tida sakte. Trur det er ingen veg utenom;)

Eg arbeider fulltid i barnehage, er student vedsiden av og har ein fritidsaktivitet som krever sitt på kveldstid... Og allikevel går tida sakte. Trur det er ingen veg utenom;)

Wow har du energi til alt dette [emoji3]

syns tvärtom tiden flyr! snart inne i 12 uken ju! :nailbiting: 11+0 på fredag! Syns uke 4-7 gick litt treigt men nå raser tiden avgårde! Sikkert pga 2 og 3-åringen som tar opp tiden. baby får noen tanker och noen stryk på magen om kvelden. Gleder mig såååååå till bevegelse fra mageboeren :Heartpink

Synes tiden går både fort og sakte, skulle gjerne satt på bremsene litt.

Back
Topp